Anonym bruker Skrevet 16. mai 2013 #1 Skrevet 16. mai 2013 Jeg har ei tralle med. Kan jeg få den med gjennom sikkerhetskontrollen og sende den fra gate? Noen som vet? Anonym poster: 1118b0d934f95f6ef64f7c1a13ce03ca
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 16. mai 2013 #2 Skrevet 16. mai 2013 Noen får visst det, tror det kommer an på hvem som er på jobb den dagen jeg fikk ikke der, reiste innenlands da. Måtte sjekke den inn med bagasjen. Heldigvis var det sånne handlevogner med barneseter på innsiden av sikkerhetskontrollområdet, rett ved inngangen til utenlandsgaten.
Spiffie Skrevet 16. mai 2013 #3 Skrevet 16. mai 2013 SAS har sånne lånetriller ved informasjonsdisken sin, for innenlands i alle fall Har også sett noen gå gjennom med tralle, men jeg har alltid måttet sjekke den inn som spesialbagasje.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2013 #4 Skrevet 16. mai 2013 Tusen takk for svar! Da sjekker jeg inn vogna og låner en sånn handlevogn Anonym poster: 1118b0d934f95f6ef64f7c1a13ce03ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå