Gå til innhold

Vogn inne på Gardermoen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei tralle med. Kan jeg få den med gjennom sikkerhetskontrollen og sende den fra gate? Noen som vet?

 

Anonym poster: 1118b0d934f95f6ef64f7c1a13ce03ca

Videoannonse
Annonse
Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Noen får visst det, tror det kommer an på hvem som er på jobb den dagen :P jeg fikk ikke der, reiste innenlands da. Måtte sjekke den inn med bagasjen. Heldigvis var det sånne handlevogner med barneseter på innsiden av sikkerhetskontrollområdet, rett ved inngangen til utenlandsgaten.

Skrevet

SAS har sånne lånetriller ved informasjonsdisken sin, for innenlands i alle fall :) Har også sett noen gå gjennom med tralle, men jeg har alltid måttet sjekke den inn som spesialbagasje.

Skrevet

Tusen takk for svar! Da sjekker jeg inn vogna og låner en sånn handlevogn :)

 

Anonym poster: 1118b0d934f95f6ef64f7c1a13ce03ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...