Gå til innhold

Våkne med et brak


Anbefalte innlegg

Skrevet

16. mai startet med et brak.

#den følelsen# når noen fiser så høyt at alle på soverommet våkner av det.

 

God 16. mai, folkens!

Videoannonse
Annonse
Gjest amandine
Skrevet

He he gjorde det samme! Våknet av at ryggen vibrerte i det fireåringen i midten smalt til:-)Han lå krøllet opp helt inntil meg, det var koselig til det smalt:-)

Skrevet

Hihi, morgenhumor på topp! :D Ingen som slapp noen brakar her, men likevel var det en småråtten eim på soverommet. Når jeg tenker meg om var den der i går kveld og. Jepp, det er møkktid på jordene. Og jeg har klesvask ute. Pokker.

Gjest amandine
Skrevet

He he he he Møkkaspreiing...

Det er lukten min mann får nostalgitårer i øynene av.

Det er da vi må åpne vinduene i bilen og mannen snuser henrykt inn drittlukta mens ungene vrir seg i baksetet.

Det er på den tiden i året at jeg skjønner at jeg er gift med en odelsgutt i byklær.

Skrevet

Haha! Ja det er vel bare de som får møkkspreinga inn med morsmelken som får nostalgitårer i øynene, resten av oss griner av en helt annen grunn.

Jeg er glad i landlivet, men akkurat disse dagene klarer jeg meg fin uten,og kjører rundt med bilen hermetisk lukket for luft utenfra. Det er i alle fall ønskedrømmen.

Skrevet

Kjære mama foodie, det er håp for fremtidig klesvak!

 

Jeg kan med glede fortelle Dem at fylkesmannen i Rogland heller ikke liker hevdalukt, og gir nå tilskudd til investering i nye spreimetodar! Rogaland er prøvefylke, blir det suksess vil De snart finne en direct ground injector på hvert et jorde rundt Dem uten at De kjenner antydning til fjert...

 

...Og det var dagens landbruksnytt fra Jæren :)

Skrevet

Åh, jeg husker da jeg var nyutdannet og jobbet i Ryfylke. Leide leilighet rett ved et jorde og det var surt den dagen gjødselsprederen hadde dekket den hvite bilen vår med et illeluktende brunt lag... Parkerte ikke ved det gjerdet flere ganger kan man si :)

Skrevet

Man skal ikke mange minuttene vekk fra storbyen før hønsemøkka tar vekk idyllen fra soltørka bunadskjorte

Slår aldri feil, når jeg har vasket bunadskjortene så sprer bonden møkka på jordene.

Skrevet

Heheh sånn er det å ha nasjonaldag midt i våronna... Men det er utrolig hva man venner seg til om man bare omgås det nok. Alternativet er å holde pusten i 2-3 dager, men der trenger jeg fortsatt noe trening.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...