Gå til innhold

Nye deler til Dr Browns flasker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor man får kjøpt nye deler? De gule greiene som man fester røret til og har inni flaska er sprukket.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som vet hvor man får kjøpt nye deler? De gule greiene som man fester røret til og har inni flaska er sprukket.

Vet ikke helt, apoteket eller babyforettninger, eller kjøpe nye flasker er sikkert ikke så mye dyrere :)

Anonym poster: b33d0a685ffd5d1310ac51be7b445c24

Skrevet (endret)

Vet ikke helt, apoteket eller babyforettninger, eller kjøpe nye flasker er sikkert ikke så mye dyrere :)

Anonym poster: b33d0a685ffd5d1310ac51be7b445c24

Har sett der, men tenkte om det finnes noen plasser på nett. Utrolig dårlig om det ikke går an å kjøpe nye deler :(

Endret av Major HotLips Houlihan
Skrevet

Jeg vet de har på Barnas Hus. Hvertfall her jeg bor. Apotek 1 bruker å bestille inn det jeg har trengt, og de har hatt rask levering. Ellers på nett kan du sjekke Ringo (eller noe sånnt).

Ellers er jo ikke en komplett flaske så kjempedyr hvis det kun er en flaske det er snakk om. :)

Anonym poster: 33e4e9f4f765775120a2267e7877562c

Skrevet

Jeg vet de har på Barnas Hus. Hvertfall her jeg bor. Apotek 1 bruker å bestille inn det jeg har trengt, og de har hatt rask levering. Ellers på nett kan du sjekke Ringo (eller noe sånnt).

Ellers er jo ikke en komplett flaske så kjempedyr hvis det kun er en flaske det er snakk om. :)

Anonym poster: 33e4e9f4f765775120a2267e7877562c

Takk, jeg skal spørre apoteket om de kan bestille inn. Det er snakk om seks flasker så jeg hadde ikke lyst å kjøpe helt nye :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...