Gå til innhold

Boblebad?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har boblebad? Bruker dere det mye?

Hvordan er det med rengjøring osv? Går det greit?

Skal pusse opp bad og synes boblebad er fantastisk deilig, men aner ikke hvordan det er å ha hjemme rent praktisk.

Hvilken type har dere evt?

Anonym poster: 5f89b619ddb17042cfab4aa40cd199f6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har akkurat kjøpt en type fra Comfort. Blir som ventet brukt ganske lite, men er veldig godt de gangene vi bruker det. Vi kjører rengjøringsprogram annenhver bruk, pluss at jeg vasker det nær jeg tar badet. Må ha egnet middel da, men det før veldig fort og greit. Ja, også spyker jeg rent hver gang, men det er ikke akkurat rengjøring.

Skrevet

Vi har boblebad, bruker det 3-4 ganger i uka. Vi har et boblebad som renser seg selv (egen knapp for det). Veldig enkelt å holde det rent. Kjempeherlig med boblebad, det gjør godt for kropp å sjel:)

Anonym poster: 41f35c98cf5e9a6ea9a49fdd05c9c853

Skrevet

Tusen takk for svar! Hvilket merke har du som har selvrensende kar? :-)

Anonym poster: 5f89b619ddb17042cfab4aa40cd199f6

Skrevet

Vi bruker det et par ganger i mnd. Skrubber det med jif skurekrem etter hvert bruk. Men det er fordi vi bruker såper og oljer. Kan ikke bruke det når vi har på bobler, da blir det skum opp til taket :P

Skrevet

Vi har boblebad fra Vikingbad med system 3, som har selvrens. Vi fikk anbefalt å ikke bruke skuremiddel i boblebadet, det sliper ned den fine glatte flaten på boblebadet å tar vekk den naturlige glansen. Etter selvrensen bruker jeg kun en fin svamp jeg tørker over boblebadet med, da blir det skinnende rent:-)

Anonym poster: 41f35c98cf5e9a6ea9a49fdd05c9c853

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...