Anonym bruker Skrevet 15. mai 2013 #1 Skrevet 15. mai 2013 Av en eller annen grunn er vi blitt samlingspunktet for alle ungene i gata. Det synes jeg bare er hyggelig. Ungene leker ute om ettwrmiddagene og i helgene. Men etterhvert er det blitt et utrolig mas om at naboungene er tørste eller vil komme inn på do, og jeg får mye ekstra jobb med å springe med kopper og hjelpe til med dobesøk. Derfor har jeg begynt å si at de må gå hjem for slikt, jeg har nok å gjøre med mine egne tre unger. Er jeg urimelig? Fikk litt vondt av ei jente som stod på trappa her i dag og så tydelig ville inn til oss.... Anonym poster: 99836c0c452072f5885c2a5b3aeab5cb
Gjest Morn du Skrevet 15. mai 2013 #2 Skrevet 15. mai 2013 Synes du skal la de gå på hos dere. Og så kan du be dem om å ta med seg en drikkeflaske hver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå