Anonym bruker Skrevet 15. mai 2013 #1 Skrevet 15. mai 2013 Hun er snart 4 år, og jeg tror hun har en del babyhår igjen. Alt bak ørene ser fint ut og vokser jevnt og fint, men det foran ørene er tynt, pistrete og vokser veldig ujent og har en tendes til å stå til alle kanter. Har prøvd flere ganger å klippe hele håret hennes helt jevnt, men det som alltid skjer at det bak ørene vokser fort og det foran blir bare styggere og styggere med tiden. Hun røyter en del også. På grunn av mange kverviller er det håpløst å klippe på henne pannelugg.. Kommer håret alltid til å være sånn? Eller vil det bli bedre med årene? Er jo umulig å få til noe fin frisyre. Anonym poster: 1d20d910669f2ccede1df4dc6a71e08a
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 15. mai 2013 #2 Skrevet 15. mai 2013 Det blir sikkert bedre! Jeg var i følge min mor nesten hårløs () frem til jeg var tre! Og håret var tynt tynt og helt hvitt. Mamma klipte meg ofte for å få håret jevnt slik at det så tykkere ut. Etter hvert kom det seg, ble mørkere og ganske tykt
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2013 #3 Skrevet 15. mai 2013 Spurte frisøren sist vi fikk klipt min datter, og hun mente det var normalt. At det er i 4-5-årsalderen at håret tykner.. Jeg har lenge vært "bekymret" for min datters hår. Hun er 4,5 og har tynt pistrete hår. Hun har i tillegg en lillebror som lugger en del, og hun "tuller" på håret i søvne.. Men når jeg ser på bilder fra da hun var 2 år og nesten hadde en bar flekk midt oppå hodet, så er det jo mye bedre nå. Vokser ikke så fort og blir fort flisete. Men hjelper å få det stusset litt. Anonym poster: f28034b36814ec46e30986ece957c368
Plutselig_gravid Skrevet 15. mai 2013 #4 Skrevet 15. mai 2013 (endret) Hun er snart 4 år, og jeg tror hun har en del babyhår igjen. Alt bak ørene ser fint ut og vokser jevnt og fint, men det foran ørene er tynt, pistrete og vokser veldig ujent og har en tendes til å stå til alle kanter. Har prøvd flere ganger å klippe hele håret hennes helt jevnt, men det som alltid skjer at det bak ørene vokser fort og det foran blir bare styggere og styggere med tiden. Hun røyter en del også. På grunn av mange kverviller er det håpløst å klippe på henne pannelugg.. Kommer håret alltid til å være sånn? Eller vil det bli bedre med årene? Er jo umulig å få til noe fin frisyre. Anonym poster: 1d20d910669f2ccede1df4dc6a71e08a 4-åringens hår var helt likt. Hun så ut som et troll Håret vokste egentlig ikke noe særlig og det var veldig hockeysveisaktig i måten det vokste på. Vi klipte håret hennes kort (skikkelig guttesveis) for jeg så jo det at det var eneste måten å bli kvitt babyhåret på. Dette er nå et par mnd siden og babyhåret er borte Nå har hun tykt og nydelig hår som vokser jevnt på hele hodet. Forresten så klarte ikke frisørene å gjøre noe med babyhåret og trollfrisyren. Det var umulig å i det hele tatt finne ut hvor hårskillene gikk og det ble alltid mislykket og vi fikk det gratis hver gang Endret 15. mai 2013 av Plutselig_gravid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå