Gå til innhold

De som svarer mye her inne med nick..

Anbefalte innlegg

Skrevet

sjelden jeg ser noen av dem starte en tråd med nick?

Også har jo mange av dem mange tusen innlegg ;)

Anonym poster: f3a069bf4d1d42b996765fdeeaa9fee9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange har vært her inne i mange år, selv er jeg på det 7 året :)

Skrevet

Det er så, men tellingen startet da vitterlig i mellomjula 2011 vel?

Anonym poster: 1c1efa427146d3381f0819e6a76855d6

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Jeg svarer nok på flere tråder enn jeg starter ja.

Har ikke så mye å spør om kanskje :)

Skrevet

Det er så, men tellingen startet da vitterlig i mellomjula 2011 vel?

Anonym poster: 1c1efa427146d3381f0819e6a76855d6

ups, tror ikke det blir fler svar enn dette ;)

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Jeg starter sjelden tråder, men har nick da også ;)

Skrevet

Jeg starter veldig sjelden tråder, og da med nick, men jeg svarer masse, og et svar er også et innlegg.

Skrevet (endret)

Joda, men så har noen av oss vært i sykmelding/permisjon endel også da. ;)

I perioden fra tellingen startet har jeg for eksempel vært sykmeldt over lengre tid flere ganger, pga spontanaborter med komplikasjoner og graviditet med heftig bekkenløsning. I slike tilfeller er det lite annet å gjøre enn å holde sengen eller sløve i sofaen, og da er Dib et greit tidsfordriv. Da blir det selvsagt mange innlegg. ;)

Og du- hvordan vet du at det ikke er andre som har minst like mange innlegg, av de som signerer som anonym? For da telles jo det ikke under profilen/nicket, så dermed kan det fint være at de som liksom ser ut som om de bare har skrevet 200 innlegg på den tiden egentlig har skrevet like mange, eller mange flere enn oss som har flere tusen. De bare later som de ikke har det. ;)

Emner starter jeg nesten aldri, hverken med eller uten nick, bare når jeg lurer på noe praktisk. Men så har jeg ikke utro mann, sinnsyk svigermor eller pinlige kroppslige problemer heller da. :P

Forøvrig regnes hvert eneste svar man skriver MED nick som innlegg. Om jeg svarte med et ... og ikke noe mer her i denne tråden, ville det likevel talt som et innlegg dersom jeg signerte med nick. Hadde jeg svart som anonym ville det ikke blitt registrert opp mot min profil.

Endret av LillaGorilla♥♥
Skrevet

Nei jeg har nok fått med meg innleggene fra tidligere år en 2011. Jeg svarer helt klart veldig mye mer en jeg starter egne tråder.

Skrevet

Tror jeg har lagd 3 tråder på 1,5 år. Så jeg svarer helt klart mest. Noen dager mer enn andre.

Skrevet

Nei jeg har nok fått med meg innleggene fra tidligere år en 2011. Jeg svarer helt klart veldig mye mer en jeg starter egne tråder.

Nei, det har du ikke. Alle ble nullstilt i 2011.

Anonym poster: f2b15be10c99fd05701fe337b4f59965

Skrevet

sjelden jeg ser noen av dem starte en tråd med nick?

Også har jo mange av dem mange tusen innlegg ;)

Og du da, annie, du har over 500 000 innlegg? Eeeeellllllleeeeeeer kanskje ikke. :P

Anonym poster: 8a1fde1c5c38746eaae944615e6ae284

Skrevet

Jeg har flere tusen innlegg og har bare vært siden i fjor høst. Jeg lager ikke så mange tråder fordi jeg ikke har så veldig mye jeg kommer på at jeg vil diskutere. Men kanskje jeg skal begynne.

Skrevet

Jeg har flere tusen innlegg og har bare vært siden i fjor høst. Jeg lager ikke så mange tråder fordi jeg ikke har så veldig mye jeg kommer på at jeg vil diskutere. Men kanskje jeg skal begynne.

Ikke så rart du har mange innlegg, så mye som folk har mast på deg angående livet ditt. ;)

Skrevet

Det er ikke mange tema som ikke allerede er diskutert her inne, så jeg har ikke følt behov for å starte så mange nye tråder :)

Skrevet

Ikke så rart du har mange innlegg, så mye som folk har mast på deg angående livet ditt. ;)

Det kunne bli veldig mange innlegg i løpet av en dag når det virkelig stod på :blink:

Skrevet

Jeg svarer på fler enn jeg starter, og er bare anonym hvis jeg føler svaret eller tråden kan føre til at noen kjenner meg igjen. Altså i form av hvor mange barn, hva heter de, hvor bor du, ferieplaner, bil og modell o.l.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...