Anonym bruker Skrevet 15. mai 2013 #1 Skrevet 15. mai 2013 Jeg har me i følge ekspert på Aker sykehus. Han sa at så dårlig som jeg var på det værste vil jeg aldri bli igjen. Det som forvirrer meg er at mange andre mer eller mindre eksperter er av en annen oppfatning og sier at stor belastning kan gjøre værre. Hva er rett? Eller hva er din erfaring? Anonym poster: a3e280d27e979610029858f6941035e6
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2013 #2 Skrevet 15. mai 2013 Min vei har vært omtrent slik: stillstand, stillstand, stillstand, et halv skritt frem, et halv skritt til, et halvt skritt tilbake, et halvt frem, et helt frem, nok et helt frem, ett tilbake, to frem, ett tilbake, ett frem, ett frem..... ja, du skjønner Jeg var veldig dårlig på det dårligste, som var for ca 9 år siden. Så gikk det sakte fremover, og i dag sier jeg at jeg fungerer normalt. Dvs, jeg gjør vel egentlig ikke det, men jeg fungerer akseptabelt så lenge jeg tar hensyn ift kost, søvn, hvile, nok aktivitet/trening, men ikke for mye osv. Men, jeg merker at i perioder med stor belastning så får jeg symptomer igjen. Men altså ikke så ille som jeg var på det verste, langt derifra. Men så har jeg også lært mye underveis, slik at jeg nå er flinkere til å ta signalene slik at jeg ikke overanstrenger meg. Men sukker er fremdeles en stor, stor fiende for meg, likeledes stress. Men som sagt, det er mulig å fungere tilnærmet normalt igjen Anonym poster: f1b003551125c90db5ee36e996b3e4bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå