Gå til innhold

Camilla Kvarsvik

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hørte et sted at hun for et par ås siden "iscenesatte" et brudd mellom henne og mannen, for å skaffe seg enda flere blogglesere i forkant av åpning av butikkken.

Er det vnalig at bloggere driver på sånn?

Anonym poster: a6293a4841e948f2462b93a73295cf5b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det vanlig å tro på alt man hører?

Anonym poster: 2c61a563768835b1379c40bf766fdf3c

Skrevet

Tviler på at dette stemmer ettersom hun var VELDIG hemmelighetsfull rundt dette bruddet. Hun skrev aldri om det på bloggen sin. Men etter mye om og men nevnt pga mange kommentarer fra "bygdesladderet".

Anonym poster: 66f2ef6b2ecd7f6f77c684bf0c459ebf

Skrevet

Hun løy og sa at det ikke var sant kjempelenge, men tilslutt kom det frem alikevel. Siden hun vil at alt skal virke perfekt hele tida så tviler jeg sterkt på at hun fant om noe som dette. Dessuten tror jeg faktisk ikke at hun er smart nok å komme på noe sånt på egenhånd.

Anonym poster: e421554ffc7742bc9fafab627fbde836

Skrevet

Hun løy og sa at det ikke var sant kjempelenge, men tilslutt kom det frem alikevel. Siden hun vil at alt skal virke perfekt hele tida så tviler jeg sterkt på at hun fant om noe som dette. Dessuten tror jeg faktisk ikke at hun er smart nok å komme på noe sånt på egenhånd.

Jeg har heller ikke inntrykket av at hun er nevneverdig smart. Mens de få gangene jeg har skrevet det her inne, har det blitt ramaskrik.

For de fleste mennesker er det å ha masse penger synonymt med å være intelligent. Nåja, ikke alltid det stemmer, gitt. Pappas lille jente, vet du.

Anonym poster: a6293a4841e948f2462b93a73295cf5b

Skrevet

Bruddet var sant det.. Å hun eier bare en butikk, som pappaen står for økonomisk. Er ikke en ingeniør/lege/advokat osv utdannelse på det. Hun har ingen utdannelse. Å hadde nok ikke hatt butikken uten sin far i ryggen. Dessuten er det ikke veldig kreativt det hun leverer. Så noe talent har hun heller ikke. Men, heldig har hun vært som får drive med det hun liker.

Anonym poster: 178839d5b11ba2788ae6f2de029eb570

Skrevet

Bruddet var sant det.. Å hun eier bare en butikk, som pappaen står for økonomisk. Er ikke en ingeniør/lege/advokat osv utdannelse på det. Hun har ingen utdannelse. Å hadde nok ikke hatt butikken uten sin far i ryggen. Dessuten er det ikke veldig kreativt det hun leverer. Så noe talent har hun heller ikke. Men, heldig har hun vært som får drive med det hun liker.

Ja, de fleste har nok fått med seg det, men hun har fremdeles fans inne som synes hun er heelt fantastisk som har oppnådd så utrolig mye uten hjelp fra noen. Jeg ler meg ihjel.

Anonym poster: 2f9b376dc6c4e4fdea4d96fbb87c4020

Skrevet

Pass dere nå, ellers kommer wannabe-venninnene hennes og skriker opp om janteloven fordi dere ikke jubler henne opp i skyene. Det finnes faktisk noen som synes hun er et stort forbilde for oss kvinner.

Men heldig, det er hun uten tvil.

Skrevet

Ja hun er virkelig ett stort forbilde:p For det første er hun ikke kreativ, hun leverer ikke noe som er spennende og annerledes. Man må ikke være ett geni for å kunne sette sammen interiøret slik hun gjør. Hun fremstiller seg selv som en gud når det gjelder Interiør. Dette engasjerer meg litt. For jeg er selv opptatt av Interiør. Men, jeg vil da si at å klikke inn på f, eks Norskeinteriørblogger.no, ja da snakker vi om mennesker som virkelig er kreative og flinke når det kommer til interiør. Har man alle produktene hennes for hånd, som er kjøpt og betalt så kan så å si hvem som helst sette det sammen til å se ut akkurat som sånn Camilla setter det sammen. Er ikke noe hokus pokus. Men, trur det er den yngre generasjonen som hiver seg på henne.

Skrevet

Ja, de aller yngste eller aller enkleste. :P

Anonym poster: 2f9b376dc6c4e4fdea4d96fbb87c4020

Skrevet

Hehe, har også fått med meg at mange forguder henne. Akkurat som at hun har funnet opp kruttet :P skjønner ikke helt dette med det "konseptet" hennes heller jeg da. De fleste interiør butikker har jo det samme. Skjønner ikke at hun ses på som så unik. Hun er jo ikke det?!? Som en annen her sier; stilen kan kjøpes og betales. Ikke vanskelig. Er jo noe annet med de som lager egne ting, pusser opp og bruker fantasien og gir gamle ting nytt liv. Jeg tviler ikke på at hun jobber hardt for butikken sin, men folk kan da virkelig ikke bli sjarmert av dette i all evighet? Syns nesten synd på henne som har denne konstante trangen til å måtte pusse opp/ male bytte interiør i ett eneste kjør. Må jo bli forferdelig slitsomt. Har hatt en teori om at hun gjør det for å beholde lesere, men dette er jo ren galskap..

Anonym poster: 8362ae3efecc37e0fdcf106c5222c4cc

Skrevet

Så rart å ha så "sterke" følelser for noen man ikke kjenner...

Skrevet

La henne være i fred, og vær litt mer opptatt av deres egne liv, lykke og ulykke isteden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...