*SommerFrisk* Skrevet 15. mai 2013 #26 Skrevet 15. mai 2013 Jeg har veldig mye utflod, så da måtte jeg skiftet hvert femte minutt ;-) jeg skifter truse hver dag og i tillegg hvis jeg dusjer i løpet av dagen. Utfloden min lukter ikke vondt, så den plager meg overhodet ikke og jeg trenger ihvertfall ikke glidemiddel ;-) Anonym poster: 87fb0ac59fb8fa60bf75cd8b124edba4 Fy faen det er det kvalmeste! Sitter du virkelig der og skyter av utfl... jeg har ikke ord. Som om noen misunner deg den..... GULP Hei, ikke ta sånn på vei! Tror bare vedkommende her ville fortelle at hun har mye utflod(helt normalt) og ikke at hun aktivt bruker det som glidemiddel. Lighten up! Okei, så jeg har ikke lov til å reagere på dette? Neivel, da beklager jeg at min umiddelbare tanke er at det var veldig usexy sagt. Hu hadde fått fram poenget sitt bedre ved å droppe den siste delen der. Men hey, jeg tar jo så på vei, så det er nok bare meg som er rar:) Reager som du vil, det var vel neppe meningen at hun skulle si noe på en sexy måte uansett. Si meg har du overflod av **flod selv siden dette engasjerte deg så veldig eller? Sexy, nei, spesiellt ikke med blunkefjeset bak;) Men nok om det. Vi er uenige. Du liker å høre om andres utflod og ikkeeksisterende trang til glidemiddel som følge av det, jeg synes ikke det er kos. Og DET må vel være greit. Nattakos Om jeg har overflod av noe som helst så er det ikke noe du har noe med men jeg kan si så mye at jeg blir ikke spesiellt engasjert av det. Det som engasjerte meg var den kjipe måten du svarte henne på. Men, det kan hende du har hatt en dårlig dag, du er ikke særlig sjarmerende i den måten du svarer meg på. Kan hende du tror du er tøff i kjeften men jeg synes bare synd på deg av det klarer å lire av deg. Sov godt i natt da, tror du trenger det. Og du er fin i måten du snakker på, eller? Jeg må da ha lov til å synes det er kvalmt, på lik linje som andre synes andre ting er dumt eller kvalmt. Lighten up sa du, trur jammen du ska gå inn i et tomt rom og håpe på et kraftig ekko neste gang du roper det. Altså, hvadda overreaksjon.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 15. mai 2013 #27 Skrevet 15. mai 2013 Jeg skifter truse morgen og kveld, og hver gang jeg dusjer (de gangene det ikke er om morgenen/kvelden). Er ikke spesielt plaget av utflod, så det er ikke en problemstilling. Forøvrig tror jeg ikke utflodmengden i trusa er det leger og sykepleiere tenker mest på om de må behandle meg etter en alvorlig ulykke eller sykdom. Dessuten er det vanlig å få avføring/urin dersom man havner i ulykker eller blir rammet av for eksempel slag eller hjerteinfarkt, så den trusa hadde nok ikke vært så ren uansett.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2013 #28 Skrevet 15. mai 2013 SommerFrisk har startet en ny tråd om utflod som langt på vei overgår denne i enkelhet. Aner noen issues... Anonym poster: f1253c517fb570769e69054c77e4bf75
wanda71 Skrevet 15. mai 2013 #29 Skrevet 15. mai 2013 Jeg har veldig mye utflod, så da måtte jeg skiftet hvert femte minutt ;-) jeg skifter truse hver dag og i tillegg hvis jeg dusjer i løpet av dagen. Utfloden min lukter ikke vondt, så den plager meg overhodet ikke og jeg trenger ihvertfall ikke glidemiddel ;-) Anonym poster: 87fb0ac59fb8fa60bf75cd8b124edba4 Fy faen det er det kvalmeste! Sitter du virkelig der og skyter av utfl... jeg har ikke ord. Som om noen misunner deg den..... GULP Hei, ikke ta sånn på vei! Tror bare vedkommende her ville fortelle at hun har mye utflod(helt normalt) og ikke at hun aktivt bruker det som glidemiddel. Lighten up! Okei, så jeg har ikke lov til å reagere på dette? Neivel, da beklager jeg at min umiddelbare tanke er at det var veldig usexy sagt. Hu hadde fått fram poenget sitt bedre ved å droppe den siste delen der. Men hey, jeg tar jo så på vei, så det er nok bare meg som er rar:) Reager som du vil, det var vel neppe meningen at hun skulle si noe på en sexy måte uansett. Si meg har du overflod av **flod selv siden dette engasjerte deg så veldig eller? Sexy, nei, spesiellt ikke med blunkefjeset bak;) Men nok om det. Vi er uenige. Du liker å høre om andres utflod og ikkeeksisterende trang til glidemiddel som følge av det, jeg synes ikke det er kos. Og DET må vel være greit. Nattakos Om jeg har overflod av noe som helst så er det ikke noe du har noe med men jeg kan si så mye at jeg blir ikke spesiellt engasjert av det. Det som engasjerte meg var den kjipe måten du svarte henne på. Men, det kan hende du har hatt en dårlig dag, du er ikke særlig sjarmerende i den måten du svarer meg på. Kan hende du tror du er tøff i kjeften men jeg synes bare synd på deg av det klarer å lire av deg. Sov godt i natt da, tror du trenger det. Og du er fin i måten du snakker på, eller? Jeg må da ha lov til å synes det er kvalmt, på lik linje som andre synes andre ting er dumt eller kvalmt. Lighten up sa du, trur jammen du ska gå inn i et tomt rom og håpe på et kraftig ekko neste gang du roper det. Altså, hvadda overreaksjon. Den som overreagerer her er jo du og ja jeg tror jeg er hakket mer høflig ovenfor folk her inne enn hva du er. Som sagt, reager som du vil, vi blir nok ikke enige med det første og det trenger vi heller ikke. Den som overr
*SommerFrisk* Skrevet 15. mai 2013 #30 Skrevet 15. mai 2013 SommerFrisk har startet en ny tråd om utflod som langt på vei overgår denne i enkelhet. Aner noen issues... Anonym poster: f1253c517fb570769e69054c77e4bf75 Oi plutselig anonym;) Nyt mine enkle innlegg, det engasjerer og provoserer jo tydeligvis noe voldsomt. Så oppnådde jeg noe med mine krampetak ikveld. Spesielt interessant finner jeg det at det ikke er lov til å ha meninger på et diskusjonsforum..... Issues sa De? Men nå er det virkelig natta.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2013 #32 Skrevet 15. mai 2013 Utflod i musa utflod i trusa Men Sommerfrisk ønsker å vise negativitet hvis det brukes innen seksualitet Anonym poster: e964ed026c4f76ee4a57b5117838f159
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2013 #33 Skrevet 15. mai 2013 Jada, her sparer vi på vasken så ingen får bytte truse mer enn 1 gang i uka. Anonym poster: cfedc692ecbe6e9e986c7804d6cce64b
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2013 #34 Skrevet 15. mai 2013 Bytter hver morgen, hiver til vask hver kveld. Sover naken. Trener 3-4dager i uka, da dusjer jeg og skifter klær (og truse) etter trening. Anonym poster: 0680411d85ff02876017874ad778a5e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå