Gå til innhold

har dere forsikret bunadene deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller holder det med innbo? Mannen har, jeg får neste år. Om 6 år får eldste også...det blir jo 3 plagg til nesten 100.000...

Anonym poster: f39a0a7610d7cfc96f03ae23147b7f6a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sjekket med forsikringsselskapet om jeg måtte ha egen, og det trengte jeg ikke. Det holder med innbo. Jeg har dog i bankboks med endel bilder av innboet vårt.

I fjor brant huset til et vennepar, og forsikringsselskapet trodde ikke på at de hadde brukt så mye penger på tøy som de hadde. De tapte myyyye fordi de ikke hadde bilder!

Med rundt 20 bergansjakker, 3 bunader, mye arvesmykker, og andre ting til høye summer føler jeg det er trygt med bilder.

Anonym poster: 7e0bbbd9bd13592954518c7891e92e1b

Skrevet

Ja, det med akkurat bilder har jeg tenkt på. Vi har jo tver til totalt 50.000 og mye dyrt anlegg (mannen sitt, ikke mitt!) Og som du sier, dyre klær!

Men takk, da blir neste prosjekt å ta bilder av det viktigste. .. herregud, ungen har jo lego til mange herrans Tusen! (Ja, mannen hadde vært ungkar en stund, he he )

Skrevet

Det gikk virkelig opp for meg hvor viktig det er å dokumentere, da jeg så hvordan våre venner slet! Ta et jafs og få tatt bilder av det viktigste/dyreste. Du kan laste de opp flere steder på nettet f.eks, eller oppbevare i bankboks/familie eller venner. Man aner ikke hvor mye man har av både ting og verdi før man skal skaffe seg alt på nytt igjen!

Lykke til! hilsen #2

Anonym poster: 7e0bbbd9bd13592954518c7891e92e1b

Skrevet

Ja, jeg har liksom tenkt at det er fint med bilder, samtidig som jeg ikke har tenkt at man ikke blir trodd! Vi er ikke noe fancy familie, men klær og utstyr koster jo. Skal jaggu gjøre det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...