Anonym bruker Skrevet 15. mai 2013 #1 Skrevet 15. mai 2013 Jeg er forlover. Vi skal først på tinghuset for vielsen, og så er festen en annen dag. Altså må jeg ha to kjoler. Det på tinghuset er ikke så formelt i antrekket - bruden sa jeg kunne kle meg som om jeg skulle i en rund bursdag. Jeg har en svart kjole som jeg tenkte å gå med på tinghuset. Men jeg har jo hørt at svart er fy-fy i bryllup... Er det virkelig så ille? Bruden selv skal ha en enkel hvit kjole denne dagen. På festen vurderer jeg en lakserosa kjole. Men man skal jo ikke ta fokus fra bruden, og rødt er jo spesielt "forbudt". Hva tenker dere om det? Er det bare pastell som er greit i bryllup? Anonym poster: b6434a2c10b46d4fe76853b4514bbda1
Hringariki Skrevet 15. mai 2013 #2 Skrevet 15. mai 2013 Lakserosa er vel greit. Sort, hvitt og rødt er vel litt utenfor den klassiske kutymen, likeså kjoler som ikke dekker knærne... Jeg ville spurt bruden, jeg. Det er hennes dag. Og mange er jo ikke så nøye på det lenger.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2013 #3 Skrevet 15. mai 2013 viktigste er at du ikke tar på hvit kjole, tenker jeg. Anonym poster: d3f5f2c11e331c6980fc7d979be02dcc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå