Gå til innhold

Kan jeg fri?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei det er meg med han eksen som jeg dumpet som jeg vil ha tilbake igjen og der han vi lat jeg skal vente til han er klar. Kanskje jeg kan fri? Er det en god ide? :)

En forlovelsesperiode er jo som en slags venteperiode og kanskje det blir lettere å vente da? :)

Anonym poster: 6ffc27d18f347d8b50bf9b93b20808b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt

Skrevet

Nei, det er ikke en god ide. Han har jo sagt at han ikke stoler på deg, klart han ikke vil forlove seg med deg da. Du må nesten bestemme deg for om du vil vente på ham. Det kan hende han ikke vil ha deg etter de seks månedene, men nå må du faktisk bevise at hans følelser er viktigst.

Skrevet

Nå tror jeg at du er et troll...

Anonym poster: 4a98f6103f4bbf5569a3737f41131f1c

Skrevet

Nei, det er ikke en god ide. Han har jo sagt at han ikke stoler på deg, klart han ikke vil forlove seg med deg da. Du må nesten bestemme deg for om du vil vente på ham. Det kan hende han ikke vil ha deg etter de seks månedene, men nå må du faktisk bevise at hans følelser er viktigst.

Er hans følelser viktigst? Betyr ikke mine noen ting? bare fordi jeg har fucket til?

Skrevet

Enten er du totalt blåst....ellers må dette være tull.

Anonym poster: 5df8ce3b7f8a18c3a61a0741b38b314c

Skrevet

Er hans følelser viktigst? Betyr ikke mine noen ting? bare fordi jeg har fucket til?

Jeg sa vel ikke at dine følelser ikke betyr noen ting, men jeg mener helt klart at hans følelser er viktigst. Han stoler ikke på deg, han stoler ikke på at du bryr deg nok om ham til å ta hensyn til ham. Da mener jeg det ville være nokså dumt å fri for å få et løfte om at han vil ha deg. Det er jo akkurat det han ikke vet pr i dag. Hvis du virkelig vil ha ham, må du vise at du er tålmodig og at du gir ham den tryggheten han trenger. Så tålmodig får jeg en følelse av at du ikke er. Behovsutsettelse er kanskje ikke din sterkeste side?

Skrevet

Nei det er jo ikke det, du har helt rett. Men hvis han har rett til å "kreve" at jeg venter i ensomhet...Og jeg venter. Har jeg da rett til å forvente at han ikke holder på med andre kvinner i denne perioden også?

Skrevet

dytt ønsker svar

Skrevet

Nei det er jo ikke det, du har helt rett. Men hvis han har rett til å "kreve" at jeg venter i ensomhet...Og jeg venter. Har jeg da rett til å forvente at han ikke holder på med andre kvinner i denne perioden også?

Hvis han er involvert med andre damer i denne perioden, da vil jeg tenke at han ikke er så interessert i deg. Vet ikke om du er i posisjon til å kreve noe som helst, men da får du jo vurdere om du virkelig vil vente på ham.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...