Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo verd å lese for de som mener at litt alkohol ikke gjør noe når man er gravid, for de drikker ikke så mye at de får promille. Men det gjør babyen!

 

Født dødrukken. Noen burde skamme seg veldig, veldig.

Skrevet

Ikke mange som tenker at baby`n får dobbelt med promille enn det mor har!! Fy flate til idiotiske mennensker.*

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Helt på tryne at noen drikker når de går gravide, spiller ingen rolle hvor mye de forsvarer det med "drikke med måte" eller "kun et glass av og til", for ungen ender jo opp med den dobbelte promillen enn mor :(

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nå mener ikke jeg å forsvare at man drikker i svangerskapet, men kan det tenkes at moren forbrenner det raskere? At hun derfor har lavere promille?

Skrevet

hvor får dere dobbelt så mye i promille fra? I utgangspunktet har de samme promillen, men moren blir fortere edru igjen. Fosteret tisser ut tiss med promille i, som blir drukket igjen og igjen.

Skrevet

Syns det er egoistisk både å røyke og drikke alkohol i svangerskapet. Må være mulig å holde seg unna slik i ni måneder.

Skrevet

Syns det er egoistisk både å røyke og drikke alkohol i svangerskapet. Må være mulig å holde seg unna slik i ni måneder.

 

Jeg jobber med avrusing, og hvis man drikker så mye at man føder med 2.5 i promille, så er det ikke folk uten problemer, for å si det sånn. Har sett mange gravide hos oss, og røyken er det siste legene bryr seg om...

 

Anonym poster: fcc24b1ddf42b08592e145313f9a47be

Skrevet

Syns det er egoistisk både å røyke og drikke alkohol i svangerskapet. Må være mulig å holde seg unna slik i ni måneder.

 

Jeg jobber med avrusing, og hvis man drikker så mye at man føder med 2.5 i promille, så er det ikke folk uten problemer, for å si det sånn. Har sett mange gravide hos oss, og røyken er det siste legene bryr seg om...

 

Anonym poster: fcc24b1ddf42b08592e145313f9a47be

 

Ja, skjønner jo at dette er en dame med problemer. Men det står også på slutten av denne artikkelen en lenke til en annen artikkel med skriften 1 av 3 mener gravide kan drikke alkohol. Syns det er egoistisk både med alkohol og røyk!

Skrevet

Syns det er egoistisk både å røyke og drikke alkohol i svangerskapet. Må være mulig å holde seg unna slik i ni måneder.

 

Jeg jobber med avrusing, og hvis man drikker så mye at man føder med 2.5 i promille, så er det ikke folk uten problemer, for å si det sånn. Har sett mange gravide hos oss, og røyken er det siste legene bryr seg om...

 

Anonym poster: fcc24b1ddf42b08592e145313f9a47be

 

Ja, skjønner jo at dette er en dame med problemer. Men det står også på slutten av denne artikkelen en lenke til en annen artikkel med skriften 1 av 3 mener gravide kan drikke alkohol. Syns det er egoistisk både med alkohol og røyk!

 

Ja, så absolutt!

 

Anonym poster: fcc24b1ddf42b08592e145313f9a47be

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...