Gjest Skrevet 15. mai 2013 #1 Skrevet 15. mai 2013 http://www.tv2.no/nyheter/utenriks/nyfoedt-baby-hadde-45-i-promille-4047173.html Har egentlig ikke ord!
Himmel og hav Skrevet 15. mai 2013 #2 Skrevet 15. mai 2013 Det er jo verd å lese for de som mener at litt alkohol ikke gjør noe når man er gravid, for de drikker ikke så mye at de får promille. Men det gjør babyen! Født dødrukken. Noen burde skamme seg veldig, veldig.
Gjest Skrevet 15. mai 2013 #3 Skrevet 15. mai 2013 Ikke mange som tenker at baby`n får dobbelt med promille enn det mor har!! Fy flate til idiotiske mennensker.*
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 15. mai 2013 #4 Skrevet 15. mai 2013 Helt på tryne at noen drikker når de går gravide, spiller ingen rolle hvor mye de forsvarer det med "drikke med måte" eller "kun et glass av og til", for ungen ender jo opp med den dobbelte promillen enn mor
Gjest Sekretøsa Skrevet 15. mai 2013 #5 Skrevet 15. mai 2013 Nå mener ikke jeg å forsvare at man drikker i svangerskapet, men kan det tenkes at moren forbrenner det raskere? At hun derfor har lavere promille?
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 15. mai 2013 #6 Skrevet 15. mai 2013 hvor får dere dobbelt så mye i promille fra? I utgangspunktet har de samme promillen, men moren blir fortere edru igjen. Fosteret tisser ut tiss med promille i, som blir drukket igjen og igjen.
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 15. mai 2013 #7 Skrevet 15. mai 2013 Syns det er egoistisk både å røyke og drikke alkohol i svangerskapet. Må være mulig å holde seg unna slik i ni måneder.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2013 #8 Skrevet 15. mai 2013 Syns det er egoistisk både å røyke og drikke alkohol i svangerskapet. Må være mulig å holde seg unna slik i ni måneder. Jeg jobber med avrusing, og hvis man drikker så mye at man føder med 2.5 i promille, så er det ikke folk uten problemer, for å si det sånn. Har sett mange gravide hos oss, og røyken er det siste legene bryr seg om... Anonym poster: fcc24b1ddf42b08592e145313f9a47be
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 15. mai 2013 #9 Skrevet 15. mai 2013 Syns det er egoistisk både å røyke og drikke alkohol i svangerskapet. Må være mulig å holde seg unna slik i ni måneder. Jeg jobber med avrusing, og hvis man drikker så mye at man føder med 2.5 i promille, så er det ikke folk uten problemer, for å si det sånn. Har sett mange gravide hos oss, og røyken er det siste legene bryr seg om... Anonym poster: fcc24b1ddf42b08592e145313f9a47be Ja, skjønner jo at dette er en dame med problemer. Men det står også på slutten av denne artikkelen en lenke til en annen artikkel med skriften 1 av 3 mener gravide kan drikke alkohol. Syns det er egoistisk både med alkohol og røyk!
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2013 #10 Skrevet 15. mai 2013 Syns det er egoistisk både å røyke og drikke alkohol i svangerskapet. Må være mulig å holde seg unna slik i ni måneder. Jeg jobber med avrusing, og hvis man drikker så mye at man føder med 2.5 i promille, så er det ikke folk uten problemer, for å si det sånn. Har sett mange gravide hos oss, og røyken er det siste legene bryr seg om... Anonym poster: fcc24b1ddf42b08592e145313f9a47be Ja, skjønner jo at dette er en dame med problemer. Men det står også på slutten av denne artikkelen en lenke til en annen artikkel med skriften 1 av 3 mener gravide kan drikke alkohol. Syns det er egoistisk både med alkohol og røyk! Ja, så absolutt! Anonym poster: fcc24b1ddf42b08592e145313f9a47be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå