Gå til innhold

Til dere som har hatt urinveisinfeksjon


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor raskt etter dere startet med antibiotika merket dere bedring?

 

Jeg begynte nå i ettermiddag. Allerede føler jeg ikke så trang til å tisse, selv om det kjennes dom en liten fødsel å tisse.

 

Hva er deres erfaring?

 

Anonym poster: 2a1b7e97df19c8c93e394298602aeb90

Videoannonse
Annonse
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Her gikk det 2-3 dager fra store smerter og hyppig do løping, til alt var normalt igjen, men fulgte opp med hele kuren, for å slippe at det kom tilbake med engang pga avhopping av medisinene.

Skrevet

Kjente store bedringer etter bare ett døgn, i alle fall på tissetrangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...