Anonym bruker Skrevet 15. mai 2013 #1 Skrevet 15. mai 2013 Hvor raskt etter dere startet med antibiotika merket dere bedring? Jeg begynte nå i ettermiddag. Allerede føler jeg ikke så trang til å tisse, selv om det kjennes dom en liten fødsel å tisse. Hva er deres erfaring? Anonym poster: 2a1b7e97df19c8c93e394298602aeb90
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 15. mai 2013 #2 Skrevet 15. mai 2013 Her gikk det 2-3 dager fra store smerter og hyppig do løping, til alt var normalt igjen, men fulgte opp med hele kuren, for å slippe at det kom tilbake med engang pga avhopping av medisinene.
millemille Skrevet 15. mai 2013 #3 Skrevet 15. mai 2013 Kjente store bedringer etter bare ett døgn, i alle fall på tissetrangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå