Gå til innhold

Hvem trodde du løy mest av menn og kvinner..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På Dr. Phil i stad kom det frem at menn i snitt lyver 6 ganger per dag, og kvinner 3.

Hver person blir løyet til mellom 8 og 100 ganger per dag...

Huff :(.

Anonym poster: 8dc2ce9c4992ea339a95e31a8db4a4d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trodde kvinner lyver mest... blant annet firdi kvinner tar mer hensyn til andre og har rundere albuer - generekt sett. og dessuten tror jeg folk flest lyver mye mer enn dr phil sine tall tilsier ;)

Anonym poster: eebd5c7a1fc06e5a7929f329ec7414e9

Gjest 5 andre
Skrevet

Det er jo som regel ubetydelige og hvite løgner. Du lyver også, om enn ikke bevisst. Under løgn kommer det med å pynte på sannheten også. "Så fin jakke du har kjøpt deg (yeah right!)". "Jeg brukte 20 minutter på å sykle hjemmefra og til jobben (det var egentlig 26, men hvem teller?)". Slike løgner kommer vi med for å skåne andre/fremheve oss selv. Men om noen kommer med slike løgner er de jo stort sett ikke til skade for andre.

Det som overrasket meg, var ikke at alle lyver, men jeg trodde kvinner var verre enn menn :-P

Skrevet

Jeg tenkte med en gang menn, fordi de sikkert tar flere ubetydelige hvite løgner hjemme for å slippe drama ;)

Skrevet

Slike hvite løgner var også tatt med, og dette var et større amerikansk studie.

Har faktisk lest det samme i andre studier tidligere. Myten er at kvinner lyver mest, men sannheten er at menn lyver dobbelt så mye som kvinner.

Anonym poster: 8dc2ce9c4992ea339a95e31a8db4a4d5

Skrevet

Jeg nekter å tro at løgn er kjønnsbetinget...

Skrevet

Menn :-)

Anonym poster: b14726c837771cbbf8e56f0032d5096d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...