Gå til innhold

L'enfer, c'est les autres

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut
Skrevet

Problemet med andre mennesker er at de finnes. Deretter kan man subkategorisere dem etter følgende parametre:

• negavitivitet
  • sinnsykdom
  • lydforurensingspotensiale
  • dumhet
  • angstbiterikvotient
  • balleløshet
  • kjerringfaktor

Videoannonse
Annonse
Skrevet

île déserte? (krysser fingre for at det betyr det jeg tror...)

Gjest sug lut
Skrevet

Fransken min er ikke bedre enn at jeg antar at det betyr øde øy, og ja, bring it on, det får være måte på hvor lenge og hvor mye man skal ha folk tredd nedover øra. Et par-tre år på øde øy med streng og allmektig visumplikt hadde gjort seg.

Gjest amandine
Skrevet

Mon Dieu mes petites! Serenity now-dag?

Skrevet

En tur til en gård, luten?

Eller kanskje jeg leser mine egne greier altfor mye inn i dine. Første mensdag, bankende hodepine, en stor mengde rapportering som skal gjennomføres, masete folk i personalmøte, ansatte som ikke gjør det de har fått beskjed om, andre som mener beskjeder skal omgjøres, klart for fotballkamp i møkkaværet, tre kaker skal bakes til 17. mai. Blæh!

Gjest Nerdens'mus
Skrevet

Punkt 2 og 3 er meg.

Ikke diagnostisert sinnsykdom, men bare den sjarmerende hope i søledammen som voksen varianten.

Google viste meg betydningen av fremedspråket og slike dager bør man bare trekke dynen over hodet og late som ingenting når vekkekloka ringer

Gjest sug lut
Skrevet

En tur til en gård, luten?

Eller kanskje jeg leser mine egne greier altfor mye inn i dine. Første mensdag, bankende hodepine, en stor mengde rapportering som skal gjennomføres, masete folk i personalmøte, ansatte som ikke gjør det de har fått beskjed om, andre som mener beskjeder skal omgjøres, klart for fotballkamp i møkkaværet, tre kaker skal bakes til 17. mai. Blæh!

Jeg er egentlig litt heldig med at dette ikke sammenfaller m pms i noen form, dermed står det nemlig mye sterkere for meg at jeg har rett i min vrede.

Kuren minner derimot veldig om pms-farmen: et wienerbrød, en haug yoghurtmandler, en hel boks riskrem med rød saus. I stedet for middag. Og et glass rødvin, som medførte umiddelbar innsovning.

Og for å gjøre dagen komplett har jeg nesten ikke internettforbindelse, bare av og til og innimellom, og nytt modem er på vei I POSTEN... hurra, vi går inn i den lengste helgen noensinne, dette blir fint. Så da spørs det om jeg får lagret dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...