Anonym bruker Skrevet 15. mai 2013 #1 Skrevet 15. mai 2013 Kom hjem fra byen nettopp, måtte veeeldig tisse og gjorde det. Men nå føler jeg at jeg sitter her med sprengfull blære fortsatt - skikkelig trang. Går på do, men bare bitte små dråper kommer og litt blod i urinen. Ingen smerter! Kan det være urinveisinfeksjon? Ringt og bestilt time til i morgen. Hjelper antibiotika eller hva jeg får raskt?? Akkurat ferdig med 5 dager med pergotime..... Anonym poster: 7d7e837238da4adb7ff3dffec5310a60
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 15. mai 2013 #2 Skrevet 15. mai 2013 (endret) Kan være uvi uten smerter. Har hatt det, ble ganske syk da, mye feber etc. fordi jeg ikke skjønte hva som var galt. Du burde få behandling nå, og ikke vente til i morgen. Endret 15. mai 2013 av Lektor Doppler med tillegg
Gemini77 Skrevet 15. mai 2013 #3 Skrevet 15. mai 2013 Høres veldig ut som UVI ja.. Ikke vent med legen til i morgen for du bør få antibiotika med engang hvis du også har blod i urinen. Infeksjonen kan gå opp til nyrene dine. Tiss i et glass og gå bed på legekontoret med den i dag. God bedring! :-)
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2013 #4 Skrevet 15. mai 2013 Ingen ledige timer i dag når jeg ringte nettopp, men fått 9.45 i morgen. Ringte tilbake nå, selvfølgelig er de til lunch.... HI Anonym poster: 7d7e837238da4adb7ff3dffec5310a60
Gemini77 Skrevet 15. mai 2013 #5 Skrevet 15. mai 2013 UVI er hastetime i mine øyne, særlig med blod i urinen. Lettere å behandle en UVI enn en nyrebekkenbetennelse.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2013 #6 Skrevet 15. mai 2013 Du trenger ikke legetime for å sjekke urinen. Ta med deg på glass eller dra og tiss i en kopp der. Anonym poster: 2dcd60befb60bb0b181d6a20ef39fcff
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2013 #7 Skrevet 15. mai 2013 Du trenger ikke legetime for å sjekke urinen. Ta med deg på glass eller dra og tiss i en kopp der. Anonym poster: 2dcd60befb60bb0b181d6a20ef39fcff Sitter på legekontoret nå. Fikk komme! Spent.....håper liksom det er UVI og ikke noe farlig. Aldri hatt det her før. Føler noen sitter på blæra mi HI Anonym poster: 7d7e837238da4adb7ff3dffec5310a60
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2013 #8 Skrevet 15. mai 2013 Jepp, fullt utslag på uvi. Herregud, verste jeg har vært med på. Føler blære er stappfull, men ut kommer det bare litt blod og vondt som bare f.... Håper antibiotikaen virker raskt!!!! HI Anonym poster: 7d7e837238da4adb7ff3dffec5310a60
Gemini77 Skrevet 15. mai 2013 #9 Skrevet 15. mai 2013 Godt du kom inn i dag! Jeg vet hvor jævlig vondt det er.. Helt grusomt. Antibiotikaen pleier å fungere veldig raskt. Kjør på og drikk MASSE vann slik at du hjelper til med å skylle ut bakteriene fra blæra. God bedring :-)
mamma 2012 Skrevet 15. mai 2013 #10 Skrevet 15. mai 2013 Huff, stakkars deg, det er pyton med uvi.. Er nok det du har, jeg får også blod i urinen. Har sluttet helt å gå til lege med det, gjorde det før, og fikk antibiotika. Helt til en lege, på legevakta faktisk, sa at jeg heller måtte kjøpe meg tranebærtabl el drikke tranebærjuice og drikke masse vann, helst lunka for det er ikke like vondt for systemet. Jeg merker bedring allerede etter en halv dag. Men følte det tok lenger tid med antibiotika, og det er jo ikke bra for kroppen heller. Du vil garantert få dette igjen en annen gang. Jeg har alltid tranebærtabl i hus, og hiver innpå noen så fort jeg merker de første tegn på uvi. De fåes kjøpt på helsekost og apotek. Og ett lite tips, har du hatt sex, så husk å tisse med en gang dere er ferdige, det er kjempeviktig, visst ikke sitter du der på ny med uvi. God bedring
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2013 #11 Skrevet 15. mai 2013 Huff, stakkars deg, det er pyton med uvi.. Er nok det du har, jeg får også blod i urinen. Har sluttet helt å gå til lege med det, gjorde det før, og fikk antibiotika. Helt til en lege, på legevakta faktisk, sa at jeg heller måtte kjøpe meg tranebærtabl el drikke tranebærjuice og drikke masse vann, helst lunka for det er ikke like vondt for systemet. Jeg merker bedring allerede etter en halv dag. Men følte det tok lenger tid med antibiotika, og det er jo ikke bra for kroppen heller. Du vil garantert få dette igjen en annen gang. Jeg har alltid tranebærtabl i hus, og hiver innpå noen så fort jeg merker de første tegn på uvi. De fåes kjøpt på helsekost og apotek. Og ett lite tips, har du hatt sex, så husk å tisse med en gang dere er ferdige, det er kjempeviktig, visst ikke sitter du der på ny med uvi. God bedring Jeg har hatt UVI ofte og blir merkbart bedre allerede første døgnet med antibiotika Anonym poster: 7d7e837238da4adb7ff3dffec5310a60
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå