Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått tilbud om hvilende nattvaktstilling. (passer meg bra da jeg er student).

Men hvor mye kan jeg forvente å få i lønn? Er helsefagarbeider (har ikke takket ja til stillingen enda, vil ha litt mer informasjon først)

Jobben er 50%. Hvor mye har dere i mnd. som jobber slikt?

Videoannonse
Annonse
Gjest Trulte med to små
Skrevet

Jeg kan ikke svare eg presist på spørsmålet ditt, men da jeg jobbet som hvilende nattevakt fikk vi betalt for ca halve natten etter hva jeg husker.

Jeg lurer på om man får betalt for 20 min pr time etter et visst kl.slett. Altså aktiv vakt frem til feks 24.00 og deretter passiv vakt fra da av og frem til kl: 07.00 på morgenen.

Det er ikke sikkert dere har det slik, men kanskje andre kan svare deg bedre en meg ;)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hos oss er man våken fra 22-24 og får betalt fullt de 2 timene. Så sover man fra 24-06 og får betalt for totalt 3 timer, så er man våken fra 06-07.30 og får betalt for det.

Men årslønna kommer jo ann på ansiennitet også...

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Jeg glemte å si at vi fikk jo ekstra betalt om det var alarmer vi måtte ta oss av ( helsevesenet ) og måtte da skrive opp antall oppvåkninger pga det.

Noen netter var stille, men som regel var det flere alarmer i løpet av natten.

Skrevet

Hmm. Vet jo at det ikke er så mye lønn, men hva det eksakt utgjør i mnd. var det jeg spurte om. Er klar over at det har med ansinitet å gjøre. Men hva har du i mnd. og hvor lang ansinitet har du?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Man kan jo ikke svare på det uten å vite hva du har av ansiennitet. Men helsefagarbeider hos oss har 359000 på full ansiennitet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...