Anne Victoria Skrevet 15. mai 2013 #1 Skrevet 15. mai 2013 Hei! Vi har da flyttet tråden som omhandler informasjon om månedens bruker og månedens innlegg til ris og ros forumet. Grunnen til at vi i utgangspunktet postet den her på anonym, er den ekstremt høye aktiviteten her. Vi tenkte at dette er et godt utgangspunkt for mange nominasjoner. Dette handler ikke om å belønne god "oppførsel", men rett og slett om å gi litt ekstra oppmerksomhet til gode innlegg og brukere som bryr seg. Dere kan sende inn nominasjoner frem til 31.mai! Anne Victoria
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2013 #2 Skrevet 1. juni 2013 Flyttet?? Den ligger jo øverst her... Anonym poster: a55ffe81e1f5404b3cbd7bf686e9a166
skinnfilla Skrevet 9. juni 2013 #4 Skrevet 9. juni 2013 Som å høre tenåringen her: har tatt ut søpla, men den er der fortsatt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå