Gå til innhold

Popper dere hverandres kviser?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Om jeg har en kvise på ryggen eller et sted jeg ikke når, ber jeg mannen om å ta den og det samme gjør han.

 

Igår skulle jeg poppe en han hadde på ryggen, jeg stod litt for nær og fikk den hvite gugga i ansiktet.

 

Noen andre som tør å innrømme at de popper hverandres kviser?

 

Anonym poster: 56475326c8fc2495cd44c290eba8d0d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sitter her og spiser!

Skrevet

Æsj, nei. Sorry,, men han får poppe sine egne kviser eller vente til de forsvinner av seg selv.

Jeg har hatt kanskje 2 kviser hele mitt liv, kanskje derfor jeg synes det er så ekkelt:P

 

Anonym poster: 9c1af77bfa4a9ea01a41b226933f0326

Skrevet

Hehe. Nei, ikke vanlige kviser. De får man ta selv eller la dem bli borte av seg selv om de er på et sted man ikke klarer å ta dem.

 

Men, mannen har en slags "byll" på ryggen som vokser seg kjempestor. Dette er ikke en sånn vanlig kvise.

 

Denne hender det innimellom at jeg tar. Og da kommer det metervis med sånn hvitt "verk".

 

Ekkelt, men litt "gøy" også på en måte. Presse på en svær kul også spruter det ut masse greier...

 

Anonym poster: 9a2dbd6a53b56c0a589c3d4db4f826cb

Skrevet

Ja :-)

 

Anonym poster: 219336bcafdfdddb02ce36d7ef23486d

Skrevet

Jeg kan ta store vonde på ryggen til mannen. men ikke ellers.

Mannen er plaget med mange slike bombe kviser. store og vonde.

 

Anonym poster: 5600cd7f458a3a5e0887946e0c49da87

Skrevet

Selvsagt :) I gode og onde dager, vet du :)

 

Anonym poster: b94dd38312c1097afc34ac7caecb855f

Skrevet

Ja, de vi ikke når tak i selv hjelper vi hverandre med. :-)

Skrevet

Samboeren min får en konge på ryggen som jeg stikke hull i med en skalpell for å få bort all verken.

 

Anonym poster: 094c28ddf631bbe3dcd3b2e49f0c7a76

Skrevet

Jeg tar noen på ryggen til mannen av og til. Han er litt plaget med kviser og hudormer der.

 

Jeg har ikke kviser på ryggen. Får jeg noen andre steder ordner jeg det selv.

 

 

Anonym poster: 46fdadc1cb89cde407cf4f0e5ad97ca5

Skrevet

Jeg har ikke kviser, men peller mannen sine. Kan ikke se på folk som går rundt med kviser, de pelles bort - nesten sånn at jeg tar på hansker og visir og angriper fremmede mennesker med kviser for å få dem (kvisene ikke menneskene) bort fra synsfeltet mitt.

 

Anonym poster: f2efbf1c44cf158993cd87a113e3ab79

Skrevet

Nei æsj! Fy faen så jævla kvalmt!!

 

Anonym poster: a95099bd731d569973032fb31782bab6

Skrevet

Jeg har ikke kviser selv, men det gjør meg ingenting å hjelpe mannen min hvis han har en fæl en et sted han ikke kommer til.

 

Anonym poster: d4c1e729ae9f257636bb82359af4c4e1

Skrevet

Holder på kaste opp av denne tråden

 

Anonym poster: 8fd1562025ebff5153457d7816f28f57

Skrevet

Javisst popper jeg kviser, både mine egne og mannen min sine. Det er jo gøy :P

 

Anonym poster: 05f4f5a438a8f491713becd62f3d432e

Skrevet

Nei, har vel ikke kommet helt dit enda. Men vi promper for hverandre da, det er jo en god start, er det ikke?

 

:)

Skrevet

Ja. Det er som regel jeg som tar samboeren min sine kviser, da han ikke får det til og bare gjør det verre. Han har noen i ansiktet og noen på ryggen. Mine tar jeg selv, men det er nesten som jeg misunner krisene hans...de er så jævla enkle å poppe!! Og mine er vanskelige....faktisk litt irriterende....

 

Anonym poster: 7936b7dc5953520222d9060191c49afe

Skrevet

Er utrolig fascinert av kviser, sikkert fordi jeg selv sliter med tørr hud og aldri har noen. Bruker å ta på engangshansker og ta en liten inspeksjonsrunde! :D

Skrevet

Nei, det er ekkelt! Mannen har spurt meg et par ganger (i senga etter sex av alle ting!). Får meg til å lure på om han vil jeg skal slutte å tenne på ham...

 

Anonym poster: 498d7f041ab99a6aa2fe4252c3af7a5d

Skrevet

Ja, jeg tar både mine og hans, og synes det er kjempegøy. Jeg kunne nok bedt ham om å ta noe på meg om jeg fikk på ryggen, men jeg synes det er så gøy at jeg vil ta de få jeg får selv. Han får (nesten desverre) ikke så mange han heller, men jeg tar dem gjerne om han ikke har rukket å gjøre det selv enda...

 

Anonym poster: f6f2a8148952fd90b4a7d2e28d04c368

Skrevet

jeg ler nesten så jeg griner her :D Synes noen her trenger å stramme opp om refluxen litt her, men poppe kviser er ingenting ;) Nå skal jeg ta en visit til youtube... :P

 

Anonym poster: 6cb88cb20a97c2a5800cb9d1d63d3c8b

Skrevet

Trenger han hjelp med noe så hjelper jeg han. Synes bare det er trygt og godt at han føler seg trygg med meg til å be om noe sånt :)

Selv rører jeg ikke mine da, for jeg får bare verre hud av det så prøver la være med mindre de må taes ;)

 

Men ja, glad jeg ikke spiste nå :P

Skrevet

Haha, noen er så forfengelige... Ja, jeg hjelper mannen min hvis han trenger det og det samme gjør han.. Det er jo snakk om å klemme forsiktig på en vond kvise f.eks med en bomullsdott. Ta på litt klorexodin etterpå, så det ikke skal bli betennelse. Vasker selvfølgelig hendene både før og etter...

 

Mennene deres er med på fødsler der vannet spruter, blodet renner, kanskje dere pisser og driter på dere.. dere snakker om hovne dåser, melkespreng, slimpropper osv, men en uskyldig urenhet på kroppen er så ekkelt at dere spyr!?

 

elsker ikke dere mennene deres på godt og vondt!?

 

Anonym poster: 3b3c0adbcae48018b8a07a88957da647

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...