Gå til innhold

Nå orker jeg ikke mer..... Trenger råd !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har et barn på 3år. Meg og barnefaren gikk fra hverandre for 1/2år siden. Vi har nå bodd hjemme midlertidelig hos mine foreldre, jeg og barnet vårt. Jeg har 100% ansvaret for barnet vårt da faren ikke har noe interesse for h*n. Mine foreldre krangler så og si hver dag, gjerne om natten, ja når som helst egentlig. Noen ganger verre en andre og jeg vet aldri når de starter hvor langt dette går. Jeg har nå fått angst og merker at jeg klarer ikke bo sånn mere, jeg vil også barnet mitt det beste og jeg vet at det IKKE er å bo og vokse opp sånn. Jeg har jo vokst opp slik selv og det har endt med angst. Jeg ser etter leilighet, men vi bor i en liten by og her er det ikke lett å få tak i noe som er bra når man har et lite barn. Jeg vet at det er ingenting som kan få det til å slutte å være krangel mellom mine foreldre. Jeg har det ikke lett om dagen og tenker veldig på barnet mitt som vokser opp i dette. Jeg gjør alt jeg kan for å finne en grei leilighet til en grei pris, men det tar tid. Jeg vet ikke helt hva jeg håper på å få til svar, men måtte få det ut. Jeg tørr rett og slett ikke å fortelle dette til hvem som helst da jeg er redd noen skal ta fra meg barnet mitt. Jeg er forresten 22år og ingen jobb nå, men får dekt/hjelp av nav til leilighet bare jeg finner en.

Anonym poster: 3e8b1fe2d749cc4ed3ba32c1ff420dd1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sett inn annonse/heng opp lapper selv da vel. Det kan være noe står tomt eller er på vei til å tømmes og du på den måten får tak i noe, eller du må flytte til et annet sted...

Anonym poster: 73c9b83ce534bd7751cd1e33dd67a027

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...