Gå til innhold

føler meg unormalt glemsk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er egentlig litt bekymret.. Jeg er veldig glemsk.. Noen ganger er jeg redd for tidlig demens :|

Jeg synes det er ubehagelig.. Glemmer ikke hvor jeg bor og hvem jeg er.. Men jeg glemte ting som blir sagt, filmer jeg har sett, viktige samtaler, navn som nettopp er presentert, ...

Har også noen ganger sett for meg ansiktet til min tidligere svigermor da jeg har tenkt på min nåværende, og må tenke litt før jeg husker hvordan min nåværende ser ut..

Noen som kan skjønne hva det kommer av eller har noen råd ??

Anonym poster: e6a4305faaa4f932772f936f0f9a5ef7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, jeg har det på samme måte. Jeg kan sitte i sofaen og snakke med samboeren min, for så å lure på hva i all verden vi akkruat snakket om. Jeg greier rett og slett ikke finne tilbake til det, og må spørre... Jeg glemmer hva vi skal, hvilken helg vi skulle på hytta, hvor lenge det egentlig er til 17. mai.. osv.. Jeg dobbeltbooker i ett sett, og har ikke tall på hvor mange kjedelige telefoner jeg har måttet ta for å rydde opp i rotet mitt..

For min del håper jeg det hjelper når jeg kommer tilbake i jobb og må forholde meg til dager og datoer ;)

Anonym poster: 8fdb3faabea1efd638f93112c8cdc1f3

Skrevet

Sånn har jeg det og!

Gikk ens ærend på butikken for å kjøpe bleier.

Kjøpte en del andre ting men kom ut fra butikken uten bleiene.

Heldigvis kom jeg på det før jeg dro hjem.

Jeg tar ut penger i butikken,betaler,å går ut uten pengene jeg skulle ha.

Heldigvis roper de alltid på meg.

Jeg glemmer også viktige avtaler og har flere ganger dobbeltbooket.

Skummelt å være så glemsk når jeg bare er 26 år.

Skrevet

Jeg går i matbutikken og handler. Går i kassa og betaler så............går jeg hjem og lurer på om jeg ikke har glemt noe. Og må luske ned på butikken og hente varene mine som de har pakket og satt bak disken.

Anonym poster: 9b7ad19468086b178e378788c26f54a9

Skrevet

Jeg var på samme måte til jeg begynte å spise fisk hver dag :)

Anonym poster: 6bb26aca67634944ce28843f64f91bfd

Skrevet

Jeg også. Helt likt. Fikk diagnostisert lavt stoffskifte (i gråsonen), går på Levaxin og har fått både hodet og en smidig og nesten smertefri kropp tilbake. :)

Anonym poster: 1e5c40b6b32255441681c94512433cfb

Skrevet

Godt å høre at jeg ikke er den eneste.. :) Takk for svar.

Men fisk hver dag, huff, det tror jeg ikke at jeg orker.. kanskje jeg heller burde tatt noe tranpiller eller noe..

Anonym poster: 2d32f125aadc0edcd717716da3267283

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...