Gå til innhold

Ammebh

Mamma-til-Sander&Sofie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen anbefalinger på gode ammebher,med spiler? Og som ikke koster skjorta.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen anbefalinger på gode ammebher,med spiler? Og som ikke koster skjorta.

Jeg kjøpte en med spiler på Change. Er fornøyd med den :) Husker ikke helt prisen.

Skrevet (endret)

Har forsøkt de som ikke koster skjorta (definer skjorta?), og de beste jeg har funnet er de på change. Tror de kan koste rundt 500,- pr stk, men jeg går rett dit denne gang. Er 3. mann og tidligere med BH-dilla, så jeg har prøvd MYE forskjellig. Ingenting holder, unntatt disse, dessverre. Kjøpt disse flotte fra Hot Milk og slikt men de passer bare ikke meg! Jeg får DIGRE brøst når jeg ammer, og er fortsatt 70 rundt bringa, så da blir det vanskelig med størrelser og slikt. Har en 70 G og selv den er nok en cupstr for liten når det står på som verst :-S

Dersom du har normale pupper (les 75 D eller noe), så kan du prise deg lykkelig. Da er utvalget MYE større!

Endret av Underveis -->
Skrevet

Hehe skjorta = dyre bher. Alla 500 kr bhen. Men trenger nok en 75E/F tenker jeg,og er nødt til å prøve først. Leste en test av ammebher,og Cubus sin kom ut som når 2 i testen. Til en pris på 179kr er det jo absolutt verdt å prøve!

Men takk for tipset,men kommer antageligvis ikke til å kjøpe så dyre.

Skrevet

Har ein god ein frå triumph, trur den kosta rundt 350. Fekk han i barselgåve, så er litt usikker på pris..

Skrevet

Du bør faktisk ikke bruke spiler når du ammer. Det kan klemme på melkegangene. Jeg fant helt ok ammebh-er på cubus og lindex av alle ting

Skrevet

amme-bh-ene fra change har spiler som går langt bakover, så da ligger de ikke og stenger for melkegangene. Anbefales!

Skrevet

Du bør faktisk ikke bruke spiler når du ammer. Det kan klemme på melkegangene. Jeg fant helt ok ammebh-er på cubus og lindex av alle ting

Så lenge du ikke sover med de spiller det ingen rolle sier de på change. For meg stemmer det hvertfall.

Skrevet

Jeg elsker amme bh'ene til bravado, ultra komfortable. Men de er uten spiler da og koster skjorta så jeg er lite hjelpsom nå ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...