Gå til innhold

Jeg er så svær at...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... Folk tror jeg skal føde hvert øyeblikk, men jeg har TO måneder igjen. Hvor stor går det an å bli egentlig? Og ja, jeg har høyt sf-mål.

Andre som blir invadert av gravidmage?

Anonym poster: e665199db42ecec42aff4ac2c138bccc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha ha, ja!! 2 mnd igjen her og, og alle sier "nå er det ikke lenge igjen!!"..., Jo

Anonym poster: 90c719148117d0c355dfa84b4643b16b

Skrevet

Joda... Har over tre måneder igjen, og ser ut til å poppe i hvert øyeblikk!

SF målet er langt over normalstreken ja.

Er nr tre da, så det er visst vanlig å få stor mage.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Jeg var halvveis når jeg fikk spm om jeg var på overtid :-o

Skrevet

Ha ha, ja!! 2 mnd igjen her og, og alle sier "nå er det ikke lenge igjen!!"..., Jo

Anonym poster: 90c719148117d0c355dfa84b4643b16b

Slik var det hos meg også.. De ble lang i maska da jeg svarte at i "verste fall" må jeg gå i fortsatt to og en halv måned til... ;)

Skrevet

Sånn var jeg også.. Ikke la det ta fra deg gleden ved å være gravid! Vis frem den store magen din og vær stolt! Jeg lot det nesten ødelegge gleden ved å være gravid.. :/

Noen får stor mage andre får liten.. :)

Anonym poster: a6dc659c8d319a1cae60cc56010c1375

Skrevet

Jepp. Fikk det slik med tredjemann. Og hun var og svær da hun kom ut.

Anonym poster: 62cb43c7de9b1f5fb160aee474b97812

Gjest Sekretøsa
Skrevet (endret)

Jepp. Fikk det slik med tredjemann. Og hun var og svær da hun kom ut.

Anonym poster: 62cb43c7de9b1f5fb160aee474b97812

Wæææææ! Ikke si sånn'a :( Tidenes største mage nå, og vil ikke ha gigaunge ;(

Endret av Sekretøsa
Skrevet

hehe ja, jeg fikk og det spm, og mange trodde også at jeg bar på tvillinger. men det var en liten gutt som kom. magen var ikke noe høyt over kurven, men jeg er så kort, så magen ble enorm. ;)

Skrevet

Jeg var halvveis da jeg ble spurt om jeg hadde tvillinger inni der, og når jeg sa nei sa hun noe sånn som at "oi, du kommer til å bli stooor!" jippi..

Skrevet

Her er det motsatt. Lillegutt kan komme når som helst nå, så når folk spør meg hvor mange måneder jeg har igjen og jeg sier at det bare er snakk om få dager, får de helt sjokk. Ikke kjekt å være for liten heller... Savner en skikkelig gravidmage :/ hehe jeg blir vel sendt hjem fra føden fordi de tror jeg tuller :P

Skrevet

Akkurat samme her, to måneder igjen, og er mye større enn venninner med termin sånn i dag type.. huff! Symfysemålet er heeelt øverst på det grønne feltet. Akkurat nå passer det fint at UL-termin ble satt tidligere, selv om jeg vet den er feil, da kan jeg iallefall slå av en uke når folk spør når jeg har termin.. ;-)

Anonym poster: f5e7ddca650a42153f5878247a73a986

Skrevet

Her er det motsatt. Lillegutt kan komme når som helst nå, så når folk spør meg hvor mange måneder jeg har igjen og jeg sier at det bare er snakk om få dager, får de helt sjokk. Ikke kjekt å være for liten heller... Savner en skikkelig gravidmage :/ hehe jeg blir vel sendt hjem fra føden fordi de tror jeg tuller :P

Åååååå sååå synd det er i deeeeg :P

Anonym poster: 731c5b8afb61fd38230e0bed6ec3bf63

Skrevet

Ikke synd på meg. Er jo ikke synd på noen av oss, vi får jo snart oppleve det mest fantastiske snart, å få barnet som vi har ventet så lenge på i armene :) skrev det fordi jeg synes at stor gravidmage er vakkert, og at jeg skulle ønske min var sånn. Dere er vakre jenter, og det er jeg ikke alene om å synes :) at noen sier til deg at du er stor eller at det ser ut som du venter tvillinger, er ment som et kompliment, de hadde jo aldri sagt sånn til en gravid for å være slem og få en til å føle seg stygg. Strål og vær stolt sv den du er, og den fantastiske opplevelsen det er å få være gravid :):):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...