Gå til innhold

Hvorfor fikk du barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ike til å stikke under en stol at det er egoistisk å sette barn til verden. Hvorfor valgte du å få barn?

Jeg valgte å få det første barnet fordi jeg ble uplanlagt gravid. Er veldig lykkelig for det i dag, og kan ikke forklare det på annen måte. Nr. 2 valgte jeg å få fordi nr.1 fortjener søsken.

Anonym poster: cbdf9512ab25bce035e97bdf47574bc1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor? Fordi det var utgangen av det å ha vært gravid

Anonym poster: cd7a2af56e1bc97cb054419edebab3fa

Gjest Skofantomet
Skrevet

Fordi jeg ville ha fler i livet mitt å være glad i :)

Skrevet

Fordi det er en helt naturlig ting og vi kan gi vårt barn en god oppvekst som (forhåpentligvis) gjør henne til en god samfunnsborger som bidrar og gjør en forskjell i andres liv. Planen var å få flere ev adoptere, men det går dessverre ikke pga helse

Anonym poster: 0a1042003a388a9abb27d606670ae3a9

Skrevet

Det er vel rett og slett et instinkt hos mange å få barn for å sikre artens framtid. Har aldri sett for meg et liv uten barn, for meg er det en naturlig del av livet.

Anonym poster: 86b9d81ed04f230a654a24605c1687c5

Skrevet

Fordi babyer er så søøøøøøte, hehe ;)

Anonym poster: 275fdd9c64e0a6b23091bea3497f44e0

Skrevet

Fordi vi er skapt til å produsere oss selv :)

Og fordi jeg ville ha noen jeg elsket mer enn alt her på jord <3

Skrevet

Fordi det føltes helt naturlig etter 10 år sammen med mannen min :)

Anonym poster: 2abf5e1c0089e603609fc7173b1a3a9a

Skrevet

Fordi jeg ville, enkelt og greit.

Skrevet

Jeg skulle ikke har barn, noe jeg bestemte meg for når jeg fikk beskjed av legen om at jeg mest sannsynlig aldri kom til å klare å bære frem ett barn. Jeg fikk ikke lov å sterilisere meg før jeg ble 25år, så da ble det prevansjon. Den sviktet, og jeg fikk en velskapt datter. Barn nr 2 ville jeg ha for jeg ønsket ikke at barnet mitt skulle bli enebarn. Jg er vokst opp med en søster og vet hvor godt det er å ha en å dele livets opp og nedturer med, selv hvor mye vi kranglet. En veninne av meg er enebarn, hun har snakket mye om savnet å ha en å dele ting med. Hun mistet moren sin, da var det ekstra sårt å ikke ha noen å dele det med. Det blri noe annet å dele slike med den andre foreldren.

Anonym poster: 007491c5ebaae1e56ec597a4d743e367

Skrevet

Fordi jeg hadde sex og ble gravid. Resten er jo bare bonus.

Anonym poster: 0ce681b1026c8d61bdf1f6da453de021

Skrevet

Det har jeg ofte lurt på selv. Fordi jeg kjøpte all hypen om hvor fantastisk det er, tenker jeg.

Anonym poster: 25471c70a7d15c7e205a977db79d5d70

Gjest yrild
Skrevet

Fordi kropp og sjel brennende ønsket å bli mamma til et lite knøtt :-) nummer to var det mer veiing for og imot, men vi bestemte ss fordi ønsket om et barn til ble brennende det også :-)

Gjest Antarctica
Skrevet

Fordi jeg alltid har likt å være del av en stor familie, og ønska meg en stor familie også som voksen. Har tre, og kunne nesten ha vurdert en fjerde om ikke mannen hadde vært sterilisert.

Skrevet

Fordi jeg alltid har ønsket meg det. Fordi instinktet mitt sier det, og fordi jeg er født med en veldig sterk omsorgsfølelse. Fordi jeg elsker barn. Fordi så mange oppdrar drittunger uten verdier i dag, så verden trenger litt motvekt. Fordi jeg står i takknemlighetsgjeld til alle mine forfedre og alle mannens forfedre. Fordi jeg elsker min mann og ikke kunne se for meg at vi aldri skulle føre genene våre videre, hvis vi kunne. Og nestemann skal vi prøve på av samme grunner, og fordi førstemann kommer til å bli en god storebror og fortjener et søsken.

Skrevet

Fordi jg alltid har ønsket mg barn og ha stor familie. Er enebarn selv og ville aldri vært lykkelig uten barn.

Gjest Anybody
Skrevet

Fordi jeg ble gravd og det gjorde meg overrasket og lykkelig så da ble det baby da.

Skrevet

Knulla og hoppa av i svingen; tydeligvis ikke tidsnok.

Anonym poster: fba109d51f82b5f79fc27247a13391f1

Skrevet

Sånn er liksom livet, og det passer meg godt. Hva kan vel være mer fantastisk enn en blanding av meg og han jeg elsker over alt på jord? Vi har alltid tenkt at tre virker passe, og nå venter vi nr 3

Anonym poster: c20682eb19668895a2a5f17c047e5928

Skrevet

Første fikk jeg fordi jeg ble gravid på prevensjon. De andre to fordi vi hadde lyst på større familie.

Anonym poster: aeb630436cb926a90b52c24187b2b3d8

Skrevet

Førstemann valgte selv å bli til ;)

Og jeg valgte å ikke ta abort, selv om jeg nok ikke var helt klar for

Skrevet

Førstemann valgte selv å bli til ;)

Og jeg valgte å ikke ta abort, selv om jeg nok ikke var helt klar for å bli mor.

Nr. 2 planla vi fordi det var akkurat som om noen manglet i familien vår, vi var liksom en for lite.

Og nå er familien komplett :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...