Anonym bruker Skrevet 14. mai 2013 #1 Skrevet 14. mai 2013 Vet ikke kjønn helt sikkert, men de trodde jente på ultralyden, så trenger alternativer til begge kjønn. Navnet må "fungere" på norsk også. Anonym poster: 2e326eb181ca5c4e083bb0c2b8c4ff8f
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2013 #2 Skrevet 14. mai 2013 ayla, tahira, nihada, shiva, nerma, denjo, Suada, alia Anonym poster: 2cf15ff8f36f418c0fc768ff8f0f4b90
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2013 #3 Skrevet 14. mai 2013 Gutt: Ajdi Anonym poster: c4ee55d725c2ccc070abd160d67ab581
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2013 #4 Skrevet 14. mai 2013 Sanja Anonym poster: d8815c9599d66fd29b03bf75b4b4ffe1
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2013 #5 Skrevet 14. mai 2013 Stefan Anonym poster: d8815c9599d66fd29b03bf75b4b4ffe1
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2013 #6 Skrevet 14. mai 2013 Her strømmer det på, takk-takk! Anonym poster: 41f8f03a972abd2527a16fbc41ea894f
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2013 #7 Skrevet 14. mai 2013 Fatima Anonym poster: fb00d07b3cb4c8cab5eeed6e7059487a
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2013 #8 Skrevet 14. mai 2013 Hos oss har vi en Maxim (blir kalt max) og Arlind (Guttenavn begge to) Anonym poster: 7337e622e870ac0871131398185cd049
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå