Anonym bruker Skrevet 14. mai 2013 #1 Skrevet 14. mai 2013 Hører stadig at andre rundt meg skal gjøre forskjellige morsomme ting sammen med andre med barn. Føler at vi rett og slett frarøver 7 åringen vår for en morsom dag i og med at vi bare skal på skolen og delta der og etterpå ingenting annet. Har ikke råd til tivoli i år. Nav skylder meg sykepenger for flere mnd. siden og de få sparepengene jeg hadde er brukt opp nå. Føler at vi har kjipe 17. maifeiringer i forhold til andre. Er det flere som har det sånn? Anonym poster: 2d85bfacbbfac2a2f927055f53af08b9
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2013 #2 Skrevet 14. mai 2013 Her blir det også barnetog og en tur på skolen. Etterpå reiser vi hjem til oss hvor vi griller spiser kaker med familie og venner. Vi har spleiselag. Det har vi hvert år. Ikke hadde jeg hatt råd til å stå for all maten selv. Har aldri vært på Tivoli 17 mai. Det har heller aldri vært Tivoli i nærheten her på 17 mai heller. Lag til litt mat (mat må man jo ha uansett), kjøp inn noen ispinner til guttungen. Du får pakker med billigis på Rema o.l. Finn på ett eller annet dere kan gjøre ute (eller inn hvis det er dårlig vær). F.eks potetløp, kaste ball på tårn av noen bokser, kaste på stikka eller lignende. Gjør det til en familiekonkurranse.Noter ned og ta det frem neste år. Kan jo være artig og se opp igjennom årene hvem som gjør det best. Trenger ikke koste penger for at det skal bli en fin og morsom dag Anonym poster: c997d271aecd567f9e37e6f923700866
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå