Gå til innhold

Er du lykkelig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva er det isåfall som gjør deg lykkelig?

eller ulykkelig?

Anonym poster: 01c7a4cfba1ee06e8551f11570470382

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei!

Kommer trolig aldri til å få barn. Mister mannen jeg elsker.

Økonomi som jeg ikke får på beina igjen uansett hvor mye jeg har prøvd.

Anonym poster: 9b4cae4f9a35e27338dd46480a0ffb31

Skrevet

Ja.

Mann som virker, og som jeg er glad i, friske velfungerende unger (vært en lang vei), jobb jeg liker og nok penger til å leve greit.

Anonym poster: 14d6851b97ed2e4d70d22160b94eaf1c

Skrevet

NEI,

Det har brutt ut herpes i underdelen min.

Anonym poster: 4e6a4c4953f3f9840d9f26c1434df49f

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Jah! Lykkelig for å bo i Norge, har god helse, en snill mann og flotte unger som også er friske. Har hus og bil og lån og jobb jeg trives i. Har greit med penger, ikke mye men vi har det bra.

Skrevet

Ja! Har to fantastiske gutter. En på 8 uker og en på 2 år. Har også en snill og god mann.

Anonym poster: 98231bf659e76cc29eb7d0f0f5345cc1

Skrevet

Kunne ikke hatt det bedre, jo jeg kunne kanskje hatt helse til full jobb. Men på den annen side er jeg sjeleglad for å ha overlevd alvorlig sykdom, så da er det ikke så ille med ikke full jobb - så lenge alternativet ikke var liv:-) Jeg har verdens beste mann som har vært min i over tyve år, jeg har de tre fineste ungene som er våre sammen, jeg har den nydeligste stedatteren og i tillegg et finfint fosterbarn. Jeg har hus å bo i, min egen fine lille bil, jeg har familie og venner, jeg har evnen til å le og jeg har til og med hytte med utsikt til havet. Og jeg velger alltid å fokusere på hva jeg har og ikke hva jeg kunne hatt eller hva jeg skulle hatt. Jeg er lykkelig!

Anonym poster: 637289961d62bf51a972727de5b71ead

Skrevet

Nei jeg er ikke lykkelig. Har en skjønn datter som jeg elsker høyere enn alt. Men jeg er ikke lykkelig. Føler meg mislykket og ensom

Anonym poster: 488085fdf7a88b26600db43f6cf70c19

Skrevet

Ja, jeg er lykkelig over å ha blitt frisk - og lykkelig over barn og fin familie.

Skrevet

Det er jo skammelig å si nei, for jeg har verdens skjønneste og friske unger. Jeg har fast jobb, ok økonomi og nokså god helse.

Men jeg lever i et ulykkelig ekteskap. Mannen min elsker meg ikke, han bryr seg faktisk ikke om meg engang.

Og jeg tror ikke jeg bryr meg særlig mye om han heller lengre. Han har tatt knekken på de følelsene jeg hadde.

Anonym poster: 0b6bba015ce5880b192c0d9cda76e022

Skrevet

Jeg er lykkelig! Det skal ofte ikke så mye til før jeg kjenner på en veldig lykkefølelse. I dag har jeg oppdaget en ny type te som reduserer kvalmen :) Fantastisk! Møte med venninner, i dag middag med venninner og barn. Avslapning med min kjære på kvelden. Syns livet er fint jeg :)

Skrevet

Nei jeg er ikke lykkelig. Har en skjønn datter som jeg elsker høyere enn alt. Men jeg er ikke lykkelig. Føler meg mislykket og ensom

Det der kunne jeg ha skrevet ordrett!!

Så klem til deg,du er ikke alene :ph34r:

Anonym poster: edf76a83f72d41db114e59371b2fa05a

Skrevet

Ja, det vil jeg si at jeg er. Selvfølgelig er det ups and downs, men i det store og hele er jeg lykkelig. Jeg har et flott barn, jeg har en mann jeg er inderlig glad glad i, vi bor greit, vi har alt vi trenger av materielle ting og vi har greit med penger. Jeg har en jobb jeg stortrives i, jeg har grei helse, mannen er på bedringens vei etter et stort inngrep og kommer snart igang med jobb igjen.

Det er et trygt og godt liv, om enn hektisk av og til.

Anonym poster: 84d88feed8739aecd083c3a1e7f6dda0

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Jeg er nok så lykkelig som jeg kan bli.

Jeg har tre flotte barn, en ordentlig og snill mann, ok helse, bra økonomi og gode venner og en fantastisk familie.

Men jeg har mistet min lille babygutt og sorgen tar så stor plass at det ikke er rom for så mye lykkefølelse enda. Men jeg håper at jeg en gang kan kjenne på lykken uten å automatisk bli overveldet av sorg.

Skrevet

Jeg og kunne skrevet dette! Bortsett fra at jeg har barn som jeg selvfølgelig forguder men..

Det der kunne jeg ha skrevet ordrett!!

Så klem til deg,du er ikke alene :ph34r:

Anonym poster: edf76a83f72d41db114e59371b2fa05a

Anonym poster: 370e809a2a0c19860a56b84b8fb003a8

Skrevet

Jeg har et godt liv, god helse, flott familie, fast jobb og god økonomi.

Jeg ville ikke byttet bort livet mitt med noen, så da må jeg vel kunne kalle meg lykkelig?! Noen dager er jeg mer euforisk enn andre. Noen dager er jeg mer infam og misfornøyd igjen, men sum sumarum; lykkelig! :)

Skrevet

Nei er vel ikke akkurat lykkelig .mye angst som ødlegger livskvaliteten.Er glad for barna :) Lys i livet.

Anonym poster: 7c3b579c41d2caa115bae7bbc963867a

Skrevet

Nei... jeg har to skjønne barn, har bra utdannelse, god økonomi, akkurat fått ny jobb jeg ønsket meg... men jeg har ingen venner lenger, og en samboer som glir vekk fra meg... Jeg har strevd mye med psykisk sykdom, er relativt frisk nå, men jeg lever med følgene av dårlige valg fra fortiden...

Anonym poster: 134a72c425b04717f2c224c56a0cc82d

Skrevet

Jeg føler jeg burde være det. Har verdens skjønneste barn, en fantastisk familie rundt meg, vi er alle friske (fysisk) og vi har det greit materielt. Men jeg kan ikke si jeg er lykkelig nei. Føler hver dag er en kamp. Slites i stykker av konstant stress og dårlig samvittighet.

Anonym poster: e734bc099c5ea86a3151d65632f9f1b4

Skrevet

Jeg har tre flotte barn, en ordentlig og snill mann, ok helse, bra økonomi og gode venner og en fantastisk familie.

Men jeg har mistet min lille babygutt og sorgen tar så stor plass at det ikke er rom for så mye lykkefølelse enda. Men jeg håper at jeg en gang kan kjenne på lykken uten å automatisk bli overveldet av sorg.

Hva er det du sier, har dere mistet babyen deres nå?

Det har ikke jeg fått med meg... :(

Kondolerer, dere har min dypeste medfølelse ♥

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Nei, det er to år siden gutten vår døde.

Mini er nå 6 mnd og en fantastisk frisk og glad gutt ❤

Beklager at jeg var uklar.

Skrevet

Jeg skal ikke lyve, jeg er ensom til tider, men jeg er lykkelig for at sønnen min og jeg er friske, jeg har hatt mye å stri med de siste 4 årene, å bli ung mor og ikke få noe hjelp har vært tungt, men i dag er jeg lykkelig og har alt på stell :)

Anonym poster: 28239d3d75e97bae757aed78690e644e

Skrevet

Nei:(

Er så sliten av dårlig økonomi. Forhåpentligvis bedrer det seg drastisk innen 1-2 år da, fått nedbetalt noe lån.

Er takknemlig for friske barn og den beste mannen, at vi begge har jobb og er friske selv. Men økonomien drar ned og gjør det tøft. Alt blir betalt, om enn ikke til rett tid, men det er ikke kjekt nei.

Anonym poster: e3084a236d3a5344977fe6e930577c08

Skrevet

Nei, det er to år siden gutten vår døde.

Mini er nå 6 mnd og en fantastisk frisk og glad gutt ❤

Beklager at jeg var uklar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...