Anonym bruker Skrevet 14. mai 2013 #1 Skrevet 14. mai 2013 Ville dere da hatt: -En av hvert kjønn -To gutter -To jenter Kjønn har jo ingen betydning,spør bare for moro skyld :-) Anonym poster: ef99bc822938e9364e7364134b6d36db
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2013 #3 Skrevet 14. mai 2013 Jeg skal bare ha 2 barn, og har en jente. Med nestemann tenker jeg at det hadde vært fint med en jente, for alt vi har er rosa Samtidig hadde det vært gøy med en gutt. Jeg har ingen ønsker faktisk. Samme for meg! Anonym poster: 4cc997192ab9510b3d0405db2bd402ec
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2013 #4 Skrevet 14. mai 2013 Har bare et barn og det er en gutt.. Skulle jeg bare fått et barn til måtte det blitt enda en gutt...av praktiske grunner; har så sinnsykt mye babyklær som nesten ikke er brukt, så greit å få brukt det om igjen Anonym poster: 51dad91c2642a43860196f4ade6216f1
Gemini77 Skrevet 14. mai 2013 #5 Skrevet 14. mai 2013 Jeg har to barn og skal ikke ha flere. Jeg har en gutt og en jente. Akkurat slik jeg forestilte meg da jeg var liten. Jeg er oppvokst med en storebror relativt tett i alder (1 år og 8 mnd mellom oss) og har alltid lyst på det samme.. Og det har jeg :-)) Er så glad for å oppleve alle tingene som er viktig for gutter og det samme for jenter :-)
*Miss Flua* Skrevet 14. mai 2013 #6 Skrevet 14. mai 2013 Jeg skal bare ha to barn.. og siden jeg har en gutt allerede, så ønsker jeg at han skal ha en bror. Innbiller meg at barn av samme kjønn kommer best overens, selv om det sikkert ikke er slik for alle.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2013 #7 Skrevet 14. mai 2013 Jeg har ei jente og håper jeg får gutt neste gang :-) Anonym poster: b2caf70ca7dcdc3c3fc39144bec388cb
timiane Skrevet 14. mai 2013 #8 Skrevet 14. mai 2013 Tvillinger, en av hver. Ønsket 2 jenter, men kunne aldri klart med uten lillegutt. Tror man blir fornøyd med det man får
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2013 #9 Skrevet 14. mai 2013 Vi skal bare ha to. Håpet på jente første gang og fikk det, håpet på jente andre gang og får det. Anonym poster: 90ad32df6a04e51bb2f77d4406723a47
LillaGorilla♥♥ Skrevet 14. mai 2013 #10 Skrevet 14. mai 2013 Jeg har en av hver, men jeg har aldri noensinne reflektert over kjønn eller ønsket med et spesielt kjønn fremfor det andre. Helt, dønn ærlig. Det har kanskje noe å gjøre med at jeg har hatt problemer med å bli gravid, og dessuten mistet flere ganger. Jeg har ønsket meg friske barn, hverken mer eller mindre.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2013 #11 Skrevet 14. mai 2013 Har bare to og skal bare ha to. Jente og gutt hvor jenta er eldst - akkurat som jeg alltid har ønsket meg:) Anonym poster: 52e76739b43a6354f3569bb9245a7b18
Pesta Skrevet 14. mai 2013 #12 Skrevet 14. mai 2013 Jeg har to gutter og er strålende fornøyd med det. Skulle vi fått en til så hadde det jo vært gøy med ei jente, men det hadde vært like kjekt med en gutt til. (Men har altså ingen planer om flere barn, synes 2 holder i MASSEVIS)
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2013 #13 Skrevet 14. mai 2013 Absolutt 2 jenter. Og det har vi fått:) Vi er ferdige! Anonym poster: 7e9a6562cef1a2566bc6786670a9048b
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2013 #14 Skrevet 14. mai 2013 Jeg fikk gutt først og så jente. Helt perfekt Anonym poster: d8d17311cc492bb9373b47094109780e
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2013 #15 Skrevet 14. mai 2013 To gutter, det har jeg også vært så heldig å få! Anonym poster: 9479d4a834331120eebf52dce5e0da26
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2013 #19 Skrevet 14. mai 2013 En av hver Anonym poster: 6bcc50eca06ec63c163b9ad26c086c4c
Gjest sussie77 Skrevet 14. mai 2013 #20 Skrevet 14. mai 2013 Vi har to. Og skal ikke ha flere. Har en av hver. Helt perfekt. Egentlig så har kjønnet på barna egentlig ikke vært så viktig. Men sånn som det er nå, er jeg veldig fornøyd med det.
☆☆☆ Skrevet 14. mai 2013 #22 Skrevet 14. mai 2013 Andre og siste kjem i november. I den grad eg bryr meg synes eg det hadde vore greit med jente, sida vi har ei frå før og rikelig med jenteklede. Litt synd om ikkje dei fine heimestrikka plagga kan brukast om att. Ein av kvar er også kjekt vil eg tru, så det spelar lita rolle..
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2013 #23 Skrevet 14. mai 2013 Gutt først og så jente. Evt tvillinger, da hadde ikke kjønn spilt noen rolle. Nå venter jeg nr 1, som er jente, så da blir det med en. *hatet hatet hatet å være storesøster* Anonym poster: 8264c799b3dec525feb0baf180d1263b
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2013 #24 Skrevet 14. mai 2013 Jeg har en av hver, to tette og de er verdens beste venner. Stort sett Anonym poster: 66eb20b9cab21923e58ef0e28874433d
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2013 #25 Skrevet 14. mai 2013 To jenter! Anonym poster: 01e1bb5b0d82e6593500e0ce5d77ca34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå