SagflisiHåret Skrevet 14. mai 2013 #1 Skrevet 14. mai 2013 Og det er siesta tre timer midt på dagen...MÅ folk ligge i senga og ta telefon etter telefon? Hvor vanskelig er det å forstå at man skal være stille og ta hensyn? Noen av oss er faktisk utslitte og vil sove. Skulle vært unødvendig å måtte si ifra...! Så: ta hensyn selv om du er frisk:)
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2013 #2 Skrevet 14. mai 2013 Enig! Heldigvis er dette forbudt på "min" fødeavdeling. Eneste jeg ikke likte var at hun ene hadde far og barn på besøk hele tiden. Og jeg klarer bare ikke å slappe av, og få til å sove med en fremmed mann der Og så snakket de så babyen min våknet av og til. Ellers var hun grei altså, men skulle ønske jeg var tøff nok til å si fra! Neste gang skal jeg det :-) Anonym poster: 668e4c82b3faeb914bdfdd8fa1bec456
n74 Skrevet 14. mai 2013 #3 Skrevet 14. mai 2013 Hos oss fikk ikke fedre være tilstede under siestaen - de ble jaget hjem. Jeg syntes mest synd på min romvenninne. Hun hadde født tvillinger og hadde voldsomme etterier. Da begge barna endelig sov om natten, og det så ut til at hun fikk nok ro i kroppen til å hvile, så våknet min lille snupp og holdt det gående noen timer. Følte at hun aldri fikk noe hvile.
Dini Skrevet 15. mai 2013 #4 Skrevet 15. mai 2013 Jeg delte heldigvis bare rom i under 12 timer for jeg fikk heldigvis enerom etter keisersnitt og komplikasjoner under/etter fødsel. La egentlig ikke merke til hun så mye for jeg ble selv ringt etter opp til posten der lillejenta lå. Mulig hun irriterte seg litt over de 4 gangene jeg ble ringt etter, men men..
Gjest 5 andre Skrevet 15. mai 2013 #5 Skrevet 15. mai 2013 Siesta er siesta, så da bør en kunne forvente at de som ligger på rommet tar telefonen et annet sted. Det handler i grunn om respekt for andre. Jeg er forøvrig av den oppfatning at fedre og søsken burde ha begrenset tilgang til rommet utenom siestaen også. Det er tross alt oppholdsrom på sykehuset. Er veldig stressende med trafikken ut og inn av et firemannsrom hele dagen. Det er ikke gitt at en alltid får enerom selv etter fødsel med komplikasjoner. Der jeg lå var det forheng mellom sengene, men det var jo fullt innsyn fra de som lå på andre siden av rommet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå