Gå til innhold

En liten solskinnshistorie som kanskje kan gi litt lys til noen av dere?

Anbefalte innlegg

:wub: å så bra! masse lykke til å gleder meg til å høre hvordan det går! :) fikk dere noen videre beskjed om hvor stor sjansen er for at det går bra og når dere er "trygge" som alle andre som har blitt gravide?

Fortsetter under...

synd de ikke fikk fryst flere da, men slettes ikke alle som får fryst ned 4 heller! :)

formen er veldig bra faktisk! kommet til uke 30 nå fortsatt ingen plager!

litt ekstra trøtt bare, og fortere andpusten men føler det slettes ikke tungt og ikke vondt i ryggen eller bekken så lenge jeg ikke sliter meg helt ut som når jeg bar ved eller går timesvis på kjøpesenter ;) hehe

men dagen etter så er det over også.

så sånn sett på en helt enkelt hverdag så har jeg ingen plager enn så lenge.

Annonse

men du hører vel til på 1 trimester du nå da vel?? :) og du teller vel uker som vanlig? :)

litt nysgjerrig på hvordan det der funker! ikke godt å si om vi må ha eggdonasjon heller hvis vi har lyst på en nr 2! :P

Annonse

hoho! :) skikkelig spennende! det med ryggen veit jeg ikke for som du sier så kan det komme av medisinene.

og kanskje litt tidlig når du er på 4 dagen, men det finnes jo de som sier at de kjente egget feste seg så man veit aldri!

her i gården er det litt forandringer i dag! hatt mye vondt og stikk nede i musegaten som en dame beskrev det så fint inne på 3 tri! :P hver gang hu beveger seg så gjør det inn i h***** vondt nederst i magen og "musegaten" og hu fikk beskjed om at det kunne være modning og slik så på sett og vis så er det jo bra men jeg sitter jo på nåler og gruer meg til hu beveger seg...vondt!

hoho!! :D skjønner at du ikke klarer å slappe av for jeg klarte ikke slappe av med det jeg heller før jeg tok UL og så plommesekken! :P hehe!

men du er helt sikkert gravid! :)

si ifra så fort du vet noe mer! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...