Gå til innhold

En liten solskinnshistorie som kanskje kan gi litt lys til noen av dere?


hønemor0408

Anbefalte innlegg

hehe! :)  kan tenke meg du er utålmodig! litt rart at man vanligvis haaater mensen men nå så kan den ikke få kommet fortere! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har den endelig kommet :D fått beskjed at jeg skal starte med Progynova 11 juli,så skal jeg ta ultralyd for å sjekke hvordan jeg tar imot hormonene:)så får vi beskjed hva som skjer videre:) hvordan er formen din om dagen da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra! :) blir skikkelig spennende dette! formen er ganske bra egentlig! har litt ting og tang men som regel går det ganske bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Donoren hadde for lite fruktbare egg,så vi skal ned igjen i sept:)fått ny donor allerede og slipper å betale noe ekstra:) kjedelig å vente,men går bra:) hvordan går det med deg da?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

å så kjedelig da....er så kjedelig å vente lengre når man har ventet lenge nok. men godt dere slipper å betale ekstra da! :)

 

med meg så går det egentlig veldig bra nå! er straks 25 uker på vei og så langt så har bekkenløsning og sånt dritt holdt seg unna, så jeg har ikke så mye plager. enn så lenge  ;)  hehe

 

masse lykke til i september i allefall! og føler du for å si åssen det går så bare skriv! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra da :D heldige deg :)nå venter vi bare på ny dato..skal holde deg oppdatert;) så må du også skrive hvordan det går;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jeg gjøre! :)

Og masse, masse lykke til i riga neste måned!! håper virkelig den neste donoren lager masse egg til dere. blir kjempe spennende å høre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har nå en donor med samme blodtype som oss begge,hun er litt yngre og har virkelig godfølelse på det her <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

ah....er det mulig.....skjønner at du er lei nå ja! håper det ordner seg fort for dere :) kan jo hende det bare er snakk om noen dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper det ordner seg så dere får dratt på onsdag da! :)

off...ikke bare bare å være i eggdonasjon-dansen heller....er så mye som skal klaffe da også, og ikke bare eggløsning, sykluser, sex som andre må igjennom.... ganske mye annet som skal klaffe også :)

jeg håper så veldig det ordner seg for dere for når man står på så mye og bruker så mye tid og ikke minst penger på å få drømmen oppfylt så er det virkelig fortjent.

MASSE lykke til og hold meg oppdatert! :)

dette er kjempe spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På så koselig sagt <3 drømmen er så utrolig stor!!! Så håper virkelig det klaffer nå :) skal holde deg oppdatert vettu :D så må du holde meg oppdatert også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal holde deg oppdatert jeg! :) foreløpig er alt bra og ikke noe særlig plager eller noe bortsett fra at magen vokser ;) så formen er heldigvis bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hoihoi!!! nå er du ruger!! :D  nå skal egget/eggene feste seg og du blir mamma om ni måneder!! :)

hvor mange egg satt du inn??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...