Anonym bruker Skrevet 14. mai 2013 #1 Skrevet 14. mai 2013 Fødte for en uke siden, det kjennes ut som at det buler noe utav vagina Har ikke så løst og ringe legen eller fortelle samboeren!! :-/ Prøver meg på bekkenbunn øvelser. Men vil det få bulen og forsvinne helt? Hvordan er det og ha sex med dette ? Er redd det skal gjøre vondt når vi en gang kan ha sex igjen! Noen som har hatt dette og fått det til og forsvinne? Virker ikke som buler kommer fra siden tarmen på. Men fra framsiden på vagina Anonym poster: 2acf01869ecbd0edd92432aa678e7b29
<3 2G <3 Skrevet 14. mai 2013 #2 Skrevet 14. mai 2013 Du fødte for en uke siden? Ta det helt med ro, er sikkert bare hoven enda. La det gå noen uker før du blir urolig.
Tuttelura881 Skrevet 14. mai 2013 #3 Skrevet 14. mai 2013 Håper det bare er hovent! Men har en følelse med min flaks, så er det noe helt annet! Men har noen opplevd dette også har det vare vært hovent? Er mitt andre barn, kan ikke huske at jeg hadde sånn etter nr 1. Men der tok det laaaang tid før jeg turte og kjenne der nede.. Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå