Anonym bruker Skrevet 14. mai 2013 #1 Skrevet 14. mai 2013 Jeg er gravid, 5 uker, og skal ta abort. Jeg er i et komplisert forhold til mannen som er "ansvarlig", og det passer altså ikke. Jeg har tre barn fra før. Noe av grunnen til at forholdet vårt er komplisert, er nettopp det at jeg har en eks, og barn fra før. I tillegg er det mye som ikke er på plass. Jeg får fast jobb fra høsten og har planlagt studier neste år. Barna mine er store, og jeg ble alene for litt over et år siden. Like etterpå traff jeg denne mannen og falt pladask. Vi har vært i et semi-forhold siden da. Preget av sterke følelser og usikkerhet. Vi har blitt enige om abort. Men stadig sitter jeg og ser på informasjon om svangerskapet, abortinnlegg, sånne fæle abortdikt, uke for uke informasjon og småtteri. Hvorfor piner jeg meg på denne måten? Anonym poster: 02dd562efbe0444ed35570d7822dd3b7
Elsker livet Skrevet 14. mai 2013 #2 Skrevet 14. mai 2013 Høres ikke ut som abort er riktig for deg, selv om det er mest praktisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå