Anonym bruker Skrevet 14. mai 2013 #1 Skrevet 14. mai 2013 De jævla hvem ville du reddet innleggene? Anonym poster: a49aeca2723169f45a658e641219c3ab
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2013 #2 Skrevet 14. mai 2013 Kan dere ikke slutte med................. Å skrive halve overskrifter??????????? Anonym poster: de67baf780d2285bc8e9389342960cde
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2013 #3 Skrevet 14. mai 2013 Hva med de forferdelig Jarle innleggene da? Og de som tror de er så morsomme? Og.. og... Det er mye som glatt kunne vært droppet her inne. Hvorfor skal DU bestemme hva som er ok og interessant? Anonym poster: 434cd0f96c62c0f51b3c0b157f3e72a9
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2013 #4 Skrevet 14. mai 2013 Hva med de forferdelig Jarle innleggene da? Og de som tror de er så morsomme? Og.. og... Det er mye som glatt kunne vært droppet her inne. Hvorfor skal DU bestemme hva som er ok og interessant? Anonym poster: 434cd0f96c62c0f51b3c0b157f3e72a9 Jeg bestemmer ikke, sier bare hva jeg synes. Er helt enig med at Jarle innleggene er irriterende og. Anonym poster: a49aeca2723169f45a658e641219c3ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå