Gå til innhold

Kan dere ikke slutte med...


Anbefalte innlegg

Skrevet

De jævla hvem ville du reddet innleggene?

 

Anonym poster: a49aeca2723169f45a658e641219c3ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan dere ikke slutte med.................

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Å skrive halve overskrifter???????????

 

Anonym poster: de67baf780d2285bc8e9389342960cde

Skrevet

Hva med de forferdelig Jarle innleggene da? Og de som tror de er så morsomme? Og.. og... Det er mye som glatt kunne vært droppet her inne. Hvorfor skal DU bestemme hva som er ok og interessant?

 

Anonym poster: 434cd0f96c62c0f51b3c0b157f3e72a9

Skrevet

Hva med de forferdelig Jarle innleggene da? Og de som tror de er så morsomme? Og.. og... Det er mye som glatt kunne vært droppet her inne. Hvorfor skal DU bestemme hva som er ok og interessant?

 

Anonym poster: 434cd0f96c62c0f51b3c0b157f3e72a9

 

Jeg bestemmer ikke, sier bare hva jeg synes. Er helt enig med at Jarle innleggene er irriterende og.

 

Anonym poster: a49aeca2723169f45a658e641219c3ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...