Gå til innhold

Kroatia - Tucepi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært der i juli/august? Hotellet heter Bluealga Sun. Noen som har bodd der? :)

Vi har lyst dit, da det ser kjempe flott ut. :) Så har du noen tips, så kom me dem ;)

Anonym poster: 1b254f9675f005133883c25ea7bb5f52

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt fantastisk i Tucepi!!! Vi var dere flere år på rad, før Kroatia "kom på moten" igjen (jeg er gift med en fra Bosnia). Jeg har ikke vært på hotellet du nevner, men har sett det utenfra og det ser veldig flott ut. Nå reiser vi mye lenger sør til ett sted som heter Orebic pga prisene er nesten halvparten... Men, det er ikke like fint....

Tucepi er en ganske liten kystby, hvor alt ligger langs strandpromenaden som sikkert er ca 1,5 km lang. Så man blir fort kjent : ) Det er flere veldig gode resturanter og det er så å si ikke noe biltrafikk. Stranda har rullestener og er ganske smal, vannet veldig rent.

Det er ca 5 minutter med taxi til Makarska, som er en relativt stor turistby med de vanlige party utestedene, ett lite tivoli, og mer handelmuligheter.

Det går også daglige avganger med båt til forskjellige øyer i nærheten.

Å, nå fikk jeg også lyst å reise til Tucepi....

Skrevet

Hei!

Jeg kommer opprinnelig fra Bosnia, og Kroatia er vårt faste feriested.

Ifjor var vi i Tucepi på hotellet Alga. Det var helt nydelig!

Byen er sånn passe stor, mange gode restauranter og nydelig Strand.

Alga hotellet har basseng og vi storkoste oss Max.

I år skal vi til Baska Voda i hotellet Horizont. Der tilbyr de massasje og spa :)

Synes dere skal ta turen til Kroatia!

Anonym poster: 8daa435e033c987a5debedf8c7da9dbc

Skrevet

Heldige dere som skal til Kroatia:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...