Gå til innhold

Likte du denne vesken?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg likte den veldig godt og genial til jobb men den passer kanskje ikke så bra til byturer? Ser den litt vel kontoraktig ut? For jeg trenger mest en fritidsveske.

 

http://www.net-a-porter.com/product/331274

 

Anonym poster: 895153297721e1a9578601bf09ea2478

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Minner meg om en pcveske. Hadde ikke kjøpt den til fritidsbruk.

Skrevet

Super-kul! Rene og klassiske linjer :)

 

Anonym poster: 1adc74ff1483078157cc8642b2ba7384

Skrevet

Siden du spør oppfatter jeg det som noe av det styggeste jeg har sett av PC-vesker. Mulig den e rså stygg at noen synes det er kult.

 

Anonym poster: 59ef5f4d32ac392c33f6636f9bf9c0bb

Skrevet

Jeg synes den er fin, men ville ikke hatt en så stor veske hvis det ikke var mulig å bære den over skulderen. Ser ut som om håndtakene er litt for korte til det.

Skrevet

Den er fin, og jeg elsker Phillip Lim, men for den prisen ville jeg heller valgt noe annet. Vil du ha forslag så fortell akkurat hva du er ute etter.

 

Anonym poster: 96b5ecc02b50eadf8f272ca311fc8d70

Skrevet

Fin!

 

Anonym poster: 6a5d78d45f9c9d7d16d10306fa0b1dd2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...