Sølvpanter Skrevet 14. mai 2013 #26 Skrevet 14. mai 2013 Alt for ofte i følge meg, og alt for lite i følge eldstemann Så ca 3 ganger i måneden kanskje. Spiser da med kjøttdeig i tomatsaus og grønnsaker til. Jeg er ikke så glad i det, så hender det bare er ungene som spiser dette (de elsker det!) og så spiser mannen og jeg noe annet senere på kvelden som ungene uansett ikke er å glad i.
L-8 Skrevet 14. mai 2013 #27 Skrevet 14. mai 2013 Aldri. Dvs jr får noen fanger fullkornspenne til salaten for eksempel...
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2013 #28 Skrevet 14. mai 2013 1-2 ganger i mnd ca. Bruker selvsagt fullkornspasta. Anonym poster: d5504e4ed01cc04e29d2e6f75b624339 Selvsagt ??? Anonym poster: aa8535e4c53b142333b625e148b9c70a
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2013 #29 Skrevet 14. mai 2013 Spaghetti eller andre pasta retter spiser jeg flere ganger i uka. Anonym poster: aa8535e4c53b142333b625e148b9c70a
Plutselig_gravid Skrevet 14. mai 2013 #30 Skrevet 14. mai 2013 Ofte! Elsker pasta. Hadde jeg bodd alene så hadde jeg nok spist det hver eneste dag Har stort sett sunt tilbehør til så jeg er ikke så opphengt i om det er fullkornspasta eller hvete. Vi spiser begge deler vi
Magia Skrevet 14. mai 2013 #31 Skrevet 14. mai 2013 En-to ganger i uka kanskje. I stressede perioder mer, for da er det det eneste jeg kommer på av middag. Lager bolognese, carbonara, pesto og havrefløte (min favoritt) osv osv. Nam!
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2013 #32 Skrevet 14. mai 2013 3-4 ganger i året kanskje. Mest fordi jeg ikke får det helt til å passe å ha grønnsaker til... Anonym poster: 88a4741ca4b3575af2fda19849b23baa
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2013 #33 Skrevet 14. mai 2013 Aldri. kan ikke fordra spaghetti. Det er noe av det verste jeg kan spise.. Mannen og ungene spiser det ca. 1 gang i uka når jeg er på senvakt. Anonym poster: 40f8e2f4ce7c9a162880f77c058c9c81
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2013 #34 Skrevet 14. mai 2013 Oi så mange som spiser det sjelden. Vi har ofte pasta av en eller annen sort vi. Ikke har jeg tenkt over om det er fullkorn heller. Makaroni, spaghetti, fussilli, penne, you name it. Vi spiser det meste. Har sikkert pasta i middag på en eller annen måte to ganger i uka Med tunfisk og fløte er favoritten til ungene Jeg og mannen foretrekker en god Alfredo saus (men den er jo kaloribombe). Ellers blir det makaroni i form. Sjelden vi spiser spaghetti og kjøttdeig da, er ikke så glad i kjøttdeig noen av oss. Anonym poster: 8df05382a224bc076cfae05f64be95c0
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2013 #35 Skrevet 14. mai 2013 Et par ganger i mnd kanskje... Anonym poster: d7b97d82a896e2d6f1ef9d13477b25ca
Gjest Anybody Skrevet 14. mai 2013 #36 Skrevet 14. mai 2013 En gang i uka vel, alltid fullkorn. Og macaronia i fiskegtateng så Så 1,5 ganger uken da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå