Gå til innhold

Hvor ofte spiser dere spaghetti?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Alt for ofte i følge meg, og alt for lite i følge eldstemann :P Så ca 3 ganger i måneden kanskje. Spiser da med kjøttdeig i tomatsaus og grønnsaker til. Jeg er ikke så glad i det, så hender det bare er ungene som spiser dette (de elsker det!) og så spiser mannen og jeg noe annet senere på kvelden som ungene uansett ikke er å glad i.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri. Dvs jr får noen fanger fullkornspenne til salaten for eksempel...

Skrevet

1-2 ganger i mnd ca. Bruker selvsagt fullkornspasta.

 

Anonym poster: d5504e4ed01cc04e29d2e6f75b624339

Selvsagt ???

 

Anonym poster: aa8535e4c53b142333b625e148b9c70a

Skrevet

Spaghetti eller andre pasta retter spiser jeg flere ganger i uka.

 

Anonym poster: aa8535e4c53b142333b625e148b9c70a

Skrevet

Ofte! Elsker pasta. Hadde jeg bodd alene så hadde jeg nok spist det hver eneste dag :) Har stort sett sunt tilbehør til så jeg er ikke så opphengt i om det er fullkornspasta eller hvete. Vi spiser begge deler vi :)

Skrevet

En-to ganger i uka kanskje. I stressede perioder mer, for da er det det eneste jeg kommer på av middag. Lager bolognese, carbonara, pesto og havrefløte (min favoritt) osv osv. Nam!

Skrevet

3-4 ganger i året kanskje. Mest fordi jeg ikke får det helt til å passe å ha grønnsaker til...

 

Anonym poster: 88a4741ca4b3575af2fda19849b23baa

Skrevet

Aldri. kan ikke fordra spaghetti. Det er noe av det verste jeg kan spise..

 

 

Mannen og ungene spiser det ca. 1 gang i uka når jeg er på senvakt.

 

Anonym poster: 40f8e2f4ce7c9a162880f77c058c9c81

Skrevet

Oi så mange som spiser det sjelden. Vi har ofte pasta av en eller annen sort vi. Ikke har jeg tenkt over om det er fullkorn heller. Makaroni, spaghetti, fussilli, penne, you name it. Vi spiser det meste. Har sikkert pasta i middag på en eller annen måte to ganger i uka :)

 

Med tunfisk og fløte er favoritten til ungene ;) Jeg og mannen foretrekker en god Alfredo saus (men den er jo kaloribombe). Ellers blir det makaroni i form. Sjelden vi spiser spaghetti og kjøttdeig da, er ikke så glad i kjøttdeig noen av oss.

 

Anonym poster: 8df05382a224bc076cfae05f64be95c0

Skrevet

Et par ganger i mnd kanskje...

 

Anonym poster: d7b97d82a896e2d6f1ef9d13477b25ca

Gjest Anybody
Skrevet

En gang i uka vel, alltid fullkorn. Og macaronia i fiskegtateng så Så 1,5 ganger uken da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...