Anonym bruker Skrevet 14. mai 2013 #1 Skrevet 14. mai 2013 Hva velger du? Hel bak, eller åpen? Hel foran, eller åpen? http://www.brandos.no/bisgaard/sandaler-3726-3d-pale/a72272 Eller http://www.brandos.no/bisgaard/sandaler-15326-01-pink/a72261 Er ikke i utgangspunktet hvilke som er finest jeg lurer på, men om det er best med åpen eller lukket tå til ei på 2,5 (3 til høsten) Anonym poster: 904055899ab889557581505e5e040ef6
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2013 #2 Skrevet 14. mai 2013 Min på samme alder får helt hetta av åpen tå, så jeg ville tatt nr 2. Anonym poster: e7a87afbdc95f4a6aeeb625acafeccdc
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2013 #3 Skrevet 14. mai 2013 Vi velger alltid med tupp. Så slipper det å bli små blå tær. Anonym poster: 309f8c5a60a7b7a5422235c52c3cf8e1
Tredjemann på vei :D Skrevet 14. mai 2013 #4 Skrevet 14. mai 2013 Ville helt klart valgt den med tå og hel på Den vil sitte mye bedre på foten hennes og skjerme tærne. I tillegg var den mye finere da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå