Gå til innhold

Prosjekt Bikinikropp2013 er i gang!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har satt opp diettplan og treningsprogram, målt opp porsjoner med grønnsaker og ris, så det skal være fort gjort å lage måltidene.

Jeg er GIRA! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra da! Vi gleder oss til å se SvettLama i bikini :D Her trengs en real oppstramming, men jeg er ikke like gira... :unsure:

Skrevet

Tell me about it....

Er på dag 2 med Allevo kick start.

Skrevet

Har en meny som gjør at jeg holder meg mett hele dagen :-) min største frykt er å gå sulten, da sprekker jeg..

Skrevet

Jeg har oppdaget kokosolje og masse godt fra helsekosten. Proteiner til frokost med kokosolje så holder jeg meg mett noen timer også er det så lett å bare helle i seg. Lager gjerne smoothie feks. Salat til lunsj(innimellom ihvertfall) også trener jeg 2-3 ganger i uka. Prøver ihvertfall. Og min innstilling er at jeg ikke slanker meg men det er en livstilsendring. Dvs jeg skal ikke drikke proteinshake smoothie til frokost resten av mitt liv, men jeg skal prøve å holde den sunne linje. Og variasjon er uhyre viktig for meg. Og siden jeg er glad i å kose meg så er det endel frukt/bær i løpet av dagen og er det fredag så kanskje jeg smelter litt 70% sjokolade å dyppe frukten i. Prøver å alltid lage sunne middager med grønnsaker og magert kjøtt. Men jeg spiser mer grønnsaker enn jeg spiser kjøtt. Feks når jeg lager wok. Elsker grønnsaker. Men jeg kan gå sulten uten at det gjør noe. Må bare være hard med meg selv så jeg ikke spiser noe søtt når jeg er sulten. Men søtt har jeg lyst på døgnet rundt uansett... :P

Skrevet

Jeg startet også på dette prosjektet. I lengre tid har jeg stappet i meg fet mat i store mengder, søtsaker og brus. Jeg innså at jeg må hate meg selv intenst. Bestemte meg for å slutte å hate meg selv, jeg har mange rundt meg som elsker meg. Dessuten tror jeg hatet mest går ut på hva jeg har blitt, ikke hva jeg var. Før jeg ble feit var jeg så tilfreds med kroppen at jeg kunne lagt meg klin naken midt i Norges største kjøpesenter og spre beina for alle og enhver, og samtidig ha en samtale med svigermor om forårets skatt uten å trekke en mine.

Jeg vil tilbake dit, til kjøpesenteret klin naken! Planen er å gå ned 10 kilo til slutten av 1. august, det burde jeg klare ettersom jeg spiser mindre, sunnere og har sluttet med godteri og brus.

Lykke til dere!

Anonym poster: a8d6e8bdbc564f840dad4f26ecd8aa0b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...