lillastreken Skrevet 14. mai 2013 #1 Skrevet 14. mai 2013 Hei jeg er ganske fersk lærer i vgs. jeg har vurdert noen elever og valgte da og bruke karakterer med + og -. Slik jeg har gjort som lærer ved en annen skole. Men nå får jeg altså passet påskrevet om at karakterskalaen ikke er slik og at man må bruke både +/- og 4/5, noe som ikke er et problem. Men trodde ikke dette var et noe du måtte, de s skal jo ut med kun hele karekterer.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2013 #2 Skrevet 14. mai 2013 Jeg forstod ikke helt spørsmålet her. Du brukte + og -, men fikk passet påskrevet fordi du bruke + og - når de vil at du skal bruke dette? Tror du må lese igjennom innlegget ditt en gang til og forklare på nytt. Ellers så er det vanlig å bruke delkarakterer på underveisvurderinger, men bare hele karakterer som standpunktkarakterer både på ungdomsskolen og vgs. Anonym poster: 25e7dd39b7f5050944ff955114c86917
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå