Anonym bruker Skrevet 14. mai 2013 #26 Skrevet 14. mai 2013 Var det ikke du som var redd du hadde fått tilbake følelsene for eksmannen din også?(barnefar?) Vettu.Her er det så mange menn involvert på en gang at jeg hadde tatt en pause fra alt som heter menn og forhold for en stund. Nei, barnefar og jeg er helt over. Jeg skrev ingenting om følelser bare at jeg var stresset fordi han var i fast forhold nå og jeg vil ikke bare gå rundt og virre og aldri bli lykkelig. HI Anonym poster: 94b751421bd664d17f96634114b5de7b
Sint naken biltyv Skrevet 14. mai 2013 #27 Skrevet 14. mai 2013 Var det ikke du som var redd du hadde fått tilbake følelsene for eksmannen din også?(barnefar?) Vettu.Her er det så mange menn involvert på en gang at jeg hadde tatt en pause fra alt som heter menn og forhold for en stund. Nei, barnefar og jeg er helt over. Jeg skrev ingenting om følelser bare at jeg var stresset fordi han var i fast forhold nå og jeg vil ikke bare gå rundt og virre og aldri bli lykkelig. HI Anonym poster: 94b751421bd664d17f96634114b5de7b Du virker utrolig umoden og barnslig
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #28 Skrevet 5. august 2014 Hvordan gikk det? Anonymous poster hash: fa81b...477
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #29 Skrevet 5. august 2014 Hei. Hadde et innlegg nylig om at jeg føler meg så mislykket i kjærlighetslivet etter at jeg dumpet ekskjæresten min ganske stygt til fordel for en kortvarig flørt. Dette angrer jeg utrolig mye på i dag og innser at jeg vil ha han tilbake. Han har ikke tatt kontakt med meg siden bruddet men kompiser av han sier at han er fortsatt forelsket i meg men trenger sikkert litt tid på seg. I kveld skal det være masse små intimkonserter på en pub her i byen og han er en av dem som skal opptre. Det er jo ikke sånn at jeg ikke får lov å være der for så lenge man kjøper billett kommer alle inn. Jeg har fått tak i billett og tenkte å gå fordi det er mye bra musikk der. Og litt for å irritere vettet av en venninne av han som skal være der, men det er ikke hovedgrunnen altså Vet at en del venner av han skal dit så jeg kommer sikkert til å få noen blikk. Men men. Han vet heller ikke at jeg har tenkt meg dit. Syns dere det er stygt gjort å møte opp eller har jeg like stor rett på å være der jeg også? Tror dere han tenker at jeg møter opp på grunn av han? Og tenk om han blir så distrahert fordi jeg er der at han ikke spiller bra? vil jo ikke ødelegge for han... Burde jeg kjenne min besøkelsestid og bli hjemme? Men jeg har ikke tenkt å trenge meg på, jeg kan godt gå igjen med en gang det er ferdig. Anonym poster: 02204b5c1ec3de3c6cb30b85a612d2c3 Dra ! Anonymous poster hash: 7b3ee...583
mamma_til_verdens_beste Skrevet 5. august 2014 #30 Skrevet 5. august 2014 Synes du skal dra jeg. Og om han spør hva du gjør der så kan du jo svare at du ville se på han
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #31 Skrevet 5. august 2014 Hvor gammel er du, HI, 17 år? Virker som om du er livredd for å være alene. Anonymous poster hash: 09d2a...8ee
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #32 Skrevet 5. august 2014 Om dere er flere venninner som skal dra sammen, så synes jeg det er helt ok. Men drar du alene på "Lykke og fromme" så blir det litt teit og si at du "satset på og treffe kjentfolk", når de eneste du VET du kommer til og kjenne er eks og hans venner......... Anonymous poster hash: 561b7...ee7
Anonym bruker Skrevet 5. august 2014 #33 Skrevet 5. august 2014 Dette er jo et innlegg fra i fjor.. Får håpe konserten er over nå, hvis ikke var den svært så langvarig :-D Hvordan gikk det, er dere sammen i dag? Anonymous poster hash: 46e42...3d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå