Gå til innhold

Ferbers metode 1 dag prøvd på 1åring, tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Vi begynte med ferbers metode for middagsluren, det tok 40min til hun sovnet. Jeg satt for det meste på rommet og trøstet med stemme og av og til stryk. Siste 20 min gikk jeg inn og ut av rommet hver 5min, så sovnet hun. Lurer da på om noen som har tips for kvelden og de neste dagene? Vi for en baby til i slutten av juli, så sove på egen hånd må være på plass før det. Hittil har hun vært bortskjemt og både på dag tid og natt tid har hun sovnet enten på fanget eller blitt stryket til hun sovnet, men nå er jeg tung, andpusten og sliter med tålmodighet så jeg gleder meg til hun sovner av seg selv...

Takker for alle svar :)

Endret av Nora2012
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå vet ikke jeg hva Ferbers metoden er. Men når vi sku få våres til å sove alene så satt jeg på en stol inne på soverommet sånn at han såg meg. Så etter noen ganger lengre og lengre bort mot døren, til han ikke såg meg mer. Men hørte meg forsatt, at jeg var i nærheten. Tilslutt var jeg på utsiden av rommet og trengte bare å gi en lyd om at jeg var der en eller 2 ganger før han sovnet :) Tok vel rundt 2 uker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...