Gå til innhold

Ja til flere fridager i mai


Anbefalte innlegg

Gjest sug lut
Skrevet

Og nei til komiteer, verv, møter, angstbiteri, konfrontasjoner, olje på vannene, skytteldiplomati, kjerringer med og uten pikk, balleløse av begge kjønn, oppvask, klesvask, støvsuging, planlegging.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her stakk gubben til Tromsø og etterlot en agenda lang som fy.

 

Du Luten, hva anbefaler du å putte i mine balkongkasser. De har fått ny jord og overhaling siden du så de sist. Men mangler noe fargerikt oppi. Helst noe som klarer seg litt selv og ikke søpler så mye.

Skrevet (endret)

Her stakk gubben til Tromsø og etterlot en agenda lang som fy.

 

Du Luten, hva anbefaler du å putte i mine balkongkasser. De har fått ny jord og overhaling siden du så de sist. Men mangler noe fargerikt oppi. Helst noe som klarer seg litt selv og ikke søpler så mye.

 

Pelargonier. De trenger ikke mye stell. Går du for petunia eller margeritter så må du knipe. Men samtidig så har du masse igjen for å knipe da. Selv er jeg tilhenger av eføy i kasser, synes det er pent når det henger litt ned også.

 

Og beklager at jeg svarte selv om jeg ikke er luten.. ;)

Endret av Lektor Doppler med tillegg
Skrevet

Tar i mot tipset uansett jeg :) Tusen takk.

Gjest sug lut
Skrevet

Her stakk gubben til Tromsø og etterlot en agenda lang som fy.

 

Du Luten, hva anbefaler du å putte i mine balkongkasser. De har fått ny jord og overhaling siden du så de sist. Men mangler noe fargerikt oppi. Helst noe som klarer seg litt selv og ikke søpler så mye.

Enig med min kone deroppe, pelargonier er stas, kjempestas. Og når du drar på ferie i sommer setter du kassene ned i skyggen av balkongrekkverket, og setter halvannenlitersflasker med vann opp-ned i jorda, så trekker det ut vann etter behov, og du har like fine pelliser når du kommer hjem.
Skrevet

Hva lærer man ikke på krangle :) Da blir det pelliser.

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Tåler pelargonier å stå ute nå altså?

Gjest sug lut
Skrevet

Tåler pelargonier å stå ute nå altså?

De tåler det sannsynligvis. Jeg har ikke satt ut mine egne ennå men skal plante en hage for noen andre og de har kjøpt pelliser - og så lenge det ikke er helt ned mot frost overlever de sannsynligvis. Men mine egne er fremdeles kun ute på lufting.

Gjest sug lut
Skrevet

La meg forøvrig tilføye på NEI-lista:

BH-spile som fant ut at dette var dagen til å bryte seg løs fra åket og bevege seg fritt oppover i utringinga. Og jeg skal stå foran folk i fire timer.

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

La meg forøvrig tilføye på NEI-lista:

BH-spile som fant ut at dette var dagen til å bryte seg løs fra åket og bevege seg fritt oppover i utringinga. Og jeg skal stå foran folk i fire timer.

 

Åh, savner den tiden hvor jeg kunne bruke myke bher uten spiler. Den gang puppene struttet uten hjelp :rolleyes:

Gjest sug lut
Skrevet

La meg forøvrig tilføye på NEI-lista:

BH-spile som fant ut at dette var dagen til å bryte seg løs fra åket og bevege seg fritt oppover i utringinga. Og jeg skal stå foran folk i fire timer.

 

Åh, savner den tiden hvor jeg kunne bruke myke bher uten spiler. Den gang puppene struttet uten hjelp :rolleyes:

Ikke sant? Sånne lette løse bomullstopper bare for at ikke de STRUTTENDE puppene skulle synes for mye... sukk. Men snart er det ferie, da skal komforten i høysetet i hvert fall halve tida.
Skrevet

Tåler pelargonier å stå ute nå altså?

De tåler det sannsynligvis. Jeg har ikke satt ut mine egne ennå men skal plante en hage for noen andre og de har kjøpt pelliser - og så lenge det ikke er helt ned mot frost overlever de sannsynligvis. Men mine egne er fremdeles kun ute på lufting.

 

Kjøpte en lørdag, den stå inntil veg pga værfaenskapen, men den lever i alle fall i beste velgående. Den er rød, ikke min favoritt, men utvalget var litt så der. Ikke mye som lever av seg selv her enda kan man si.

Gjest amandine
Skrevet

La meg forøvrig tilføye på NEI-lista:

BH-spile som fant ut at dette var dagen til å bryte seg løs fra åket og bevege seg fritt oppover i utringinga. Og jeg skal stå foran folk i fire timer.

 

Åh, savner den tiden hvor jeg kunne bruke myke bher uten spiler. Den gang puppene struttet uten hjelp :rolleyes:

Ikke sant? Sånne lette løse bomullstopper bare for at ikke de STRUTTENDE puppene skulle synes for mye... sukk. Men snart er det ferie, da skal komforten i høysetet i hvert fall halve tida.

I den grad det er særlig komfortabelt å gå uten bh....Lykke til med spilen..
Gjest sug lut
Skrevet (endret)

La meg forøvrig tilføye på NEI-lista:

BH-spile som fant ut at dette var dagen til å bryte seg løs fra åket og bevege seg fritt oppover i utringinga. Og jeg skal stå foran folk i fire timer.

 

Åh, savner den tiden hvor jeg kunne bruke myke bher uten spiler. Den gang puppene struttet uten hjelp :rolleyes:

Ikke sant? Sånne lette løse bomullstopper bare for at ikke de STRUTTENDE puppene skulle synes for mye... sukk. Men snart er det ferie, da skal komforten i høysetet i hvert fall halve tida.

I den grad det er særlig komfortabelt å gå uten bh....Lykke til med spilen..

Trenger ikke være bh-løs, men kan gå med sånne "sportsbh"-løsninger som er som en avklipt trang t-skjorte med bred strikk under puppa - den er jo håpløs å drive sport i, for da dingler alt, men til ikke-sportslig liv er den behagelig. Ulempen er bare at de bh'ene er ute av stand til å gi fine pupper under klær, for de bare skvisjer alt, så derfor - ferie, da har man ikke utseende-behov der jeg holder til :) Endret av sug lut
Gjest amandine
Skrevet

La meg forøvrig tilføye på NEI-lista:

BH-spile som fant ut at dette var dagen til å bryte seg løs fra åket og bevege seg fritt oppover i utringinga. Og jeg skal stå foran folk i fire timer.

 

Åh, savner den tiden hvor jeg kunne bruke myke bher uten spiler. Den gang puppene struttet uten hjelp :rolleyes:

Ikke sant? Sånne lette løse bomullstopper bare for at ikke de STRUTTENDE puppene skulle synes for mye... sukk. Men snart er det ferie, da skal komforten i høysetet i hvert fall halve tida.

I den grad det er særlig komfortabelt å gå uten bh....Lykke til med spilen..

Trenger ikke være bh-løs, men kan gå med sånne "sportsbh"-løsninger som er som en avklipt trang t-skjorte med bred strikk under puppa - den er jo håpløs å drive sport i, for da dingler alt, men til ikke-sportslig liv er den behagelig. Ulempen er bare at de bh'ene er ute av stand til å gi fine pupper under klær, for de bare skvisjer alt, så derfor - ferie, da har man ikke utseende-behov der jeg holder til :)

Jeg blir lissom så svett midt på verandakassen av sånne løsninger, jeg he he he. Savner de gode gamle 75B-puppene mine...
Gjest sug lut
Skrevet

La meg forøvrig tilføye på NEI-lista:

BH-spile som fant ut at dette var dagen til å bryte seg løs fra åket og bevege seg fritt oppover i utringinga. Og jeg skal stå foran folk i fire timer.

 

Åh, savner den tiden hvor jeg kunne bruke myke bher uten spiler. Den gang puppene struttet uten hjelp :rolleyes:

Ikke sant? Sånne lette løse bomullstopper bare for at ikke de STRUTTENDE puppene skulle synes for mye... sukk. Men snart er det ferie, da skal komforten i høysetet i hvert fall halve tida.

I den grad det er særlig komfortabelt å gå uten bh....Lykke til med spilen..

Trenger ikke være bh-løs, men kan gå med sånne "sportsbh"-løsninger som er som en avklipt trang t-skjorte med bred strikk under puppa - den er jo håpløs å drive sport i, for da dingler alt, men til ikke-sportslig liv er den behagelig. Ulempen er bare at de bh'ene er ute av stand til å gi fine pupper under klær, for de bare skvisjer alt, så derfor - ferie, da har man ikke utseende-behov der jeg holder til :)

Jeg blir lissom så svett midt på verandakassen av sånne løsninger, jeg he he he. Savner de gode gamle 75B-puppene mine...

Joa, 75A også, for den saks skyld, men det er et årtusen siden så det teller ikke.

Svett på verandakassen, fnis.

Skrevet

Jeg har plantet i verandakassen jeg. Eføy, margeritter og blå småblomstret stemor. Nå blir det pent til 17. mai. Ang den andre verandakassen så synes jeg uten er mest komfy, men det funker jo ikke. Hvor skal jeg ha mp3spilleren? Og dessuten har jeg laaaaaange pupper så jeg må ha bh. Til trening har jeg en fin en som gir meg unipupp.

Gjest amandine
Skrevet

Unipupp he he det var et annet og godt ord for verandakassen:-) Hvordan unngår man å svette på unipuppen, da? innstallerer takrenne? Evt da også blomster? kan man muligens fungere som sin egen selvvanningspotte?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...