Anonym bruker Skrevet 13. mai 2013 #1 Skrevet 13. mai 2013 Anonym poster: e1e6ea26e4ec8e2d4b7ff10eae156d18
Elsker livet Skrevet 13. mai 2013 #2 Skrevet 13. mai 2013 Livet mitt har fra jeg traff mannen min vært som bestilt. Det er akkurat passe utfordrende og akkurat passe behagelig. Troa på at Gud er med meg gjør dessuten at jeg tar alt som kan være litt tungt med mer optimisme.
Gjest meg&mini Skrevet 13. mai 2013 #3 Skrevet 13. mai 2013 Jeg har verdens fineste og snilleste fireåring og en liten baby i magen som sparker vilt fra seg akkurat nå. I tillegg har jeg en fin og god kjæreste som også er en fantastisk pappa. Jeg studerer, noe som jeg stortrives med og kjenner at jeg virkelig har valgt riktig utdanning. Andre grunner er at alle rundt meg har det godt og er friske.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 13. mai 2013 #4 Skrevet 13. mai 2013 Jeg er lykkelig fordi: Jeg skal gifte meg om 10 dager Jeg har 2 flotte sønner Jeg har to fantastiske søstere Jeg har vært ute å reist masse de siste årene Jeg får igjen 50 tusen på skatten i år Jeg skal kjøpe meg inn i huset og bygge hytte Men mest av alt fordi jeg skal gifte meg om 10 dager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå