Anonym bruker Skrevet 13. mai 2013 #1 Skrevet 13. mai 2013 ALLTID hva jeg skal gjøre. Og har jeg en mening, som han ikke er enig i, spesielt mens vi er sammen med andre. Så hysjer han på meg, og sier at sånt sier man ikke o.l. Jeg er så dritt lei av det. Og har tatt det opp med han hundre ganger, både rolig og sint. Han gjør det kun fordi han vet at det provoserer meg, og det er fryktelig dårlig gjort. What to do? Noen tips? Kan legge til at vi er gift og har 3 barn i et nytt hus. Anonym poster: 3be1255b19a0cd3e9344decb93a85c35
3 er nok! Skrevet 13. mai 2013 #2 Skrevet 13. mai 2013 Dersom han gjør det forran andre så ville jeg fulgt opp med å fortelle noe pinlig om han forran de samme. Jeg ville gitt han en rolig "advarsel" og sagt noe slikt: "Kjære.... Neste gang du hysjer på meg forteller jeg xxx og xxx hvor liten tissen din er" Eller "Kjære... Neste gang du forteller meg hva jeg skal si og ikke si forteller jeg xxxx og xxxx at du var sengevæter til du var 14 år/ ikke mistet jomfrudommen før du var 23 år". Jeg ville kanskje fortalt han hva konsekvensene av hans motbydelighet oppførsel kom til å bli før vi dro hjemmefra/før besøket kom til oss kom til p bli.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2013 #3 Skrevet 13. mai 2013 Tusen takk for tipsene Perlefisken! Må si jeg likte det du skrev! Gleder meg til han skal fortelle meg hva jeg skal gjøre/si neste gang... Mohahaha*ondskapsfull latter* HI Anonym poster: 3be1255b19a0cd3e9344decb93a85c35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå