Anonym bruker Skrevet 13. mai 2013 #1 Skrevet 13. mai 2013 Ble litt inspirert av tråden om alle de som blir spurt om ikke de skal ha (flere) barn snart, ofte av relativt ukjente mennesker. Kom selv på det da jeg møtte en gammel nabo av min farmor (!) kort tid etter eldstemann ble født. Jeg var ute og trillet ham i vogna sammen med min mor, og møtte denne damen jeg ikke kan huske å ha møtt før. Jeg hadde trolig møtt henne som liten, men bortsett fra det var jo denne damen helt ukjent. Vi prater litt, før hun lener seg over vogna og sier til babyen; "Har mamma nok melk til deg da"? Jeg ble helt satt ut og stotret frem et "ja..." Etterpå ble jeg temmelig irritert, følte for det første at hun alldeles ikke hadde noe med det, i tillegg synes jeg det var frekt å rette spørsmålet mot babyen på den måten. Hva om jeg ikke hadde det? Det denne damen ikke visste var at babyen var syk og trengte medisiner i melka hver dag, så jeg stod opp grytidlig hver morgen for å pumpe slik at han fikk dem. Det var ikke bare-bare med en baby som ikke sov på hverken natt eller dagtid. I tillegg var babyen fryktelig urolig, så jeg slet voldsomt med ammingen. Jeg var helt utslitt, og ammingen var et ganske sårt punkt. Har dere noen andre historier om folk som legger nesa si borti ting de ikke har noe med? Anonym poster: c643393b608811c64c1c6c80015b6769
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2013 #2 Skrevet 13. mai 2013 Er nok ikke så veldig frekt, men tok det til meg likevel. Helsesøstra jeg har til mini, jobber på barneakolen jeg gikk på. På 2 års kontrollen sa hu at han hadde nok adhd og at jeg burde utrede han så fort det var mulig, for hun husket godt hvordan jeg var på barneskolen. Anonym poster: 403e675eb668adbf230f1b97794ed8fb
Førstemann Skrevet 13. mai 2013 #3 Skrevet 13. mai 2013 Ved siste graviditet gikk det tidlig rykter jobb. Vet ikke hvorfor. Ihverfall ble jeg konfrontert av en eldre kar på jobb; har du en bolle i ovnen? Jeg ble litt satt ut der og da, så jeg svarte bare 'hæ?' Han gjentok spørsmålet i et surt tonefall, nærmest ropte ut HAR DU EN BOLLE I OVNEN?? Syns det var frekt. Hadde fremdeles noen uker igjen til de magiske 12...
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2013 #4 Skrevet 13. mai 2013 Har ingenting med barn å gjøre, men da jeg var gravid med eldste. Jeg var på vei hjem og like ved der jeg bodde møtte jeg en skev narkis som spurte om jeg hadde småpenger til han. Det hadde jeg ikke. Da ble han faktisk driftsår og begynte å legge ut om hvor feit jeg var og at jeg måtte slanke meg. Han begynte, med en skikkelig frekk måte, og belære meg om at jeg måtte trene og ikke spise bare dritt osv. Jeg ble ganske satt ut. Var ikke direkte tjukk, bare gravid og ja noen gravidkilo for mye hadde jeg. Men jeg har slitt en del med vekt og spiseforstyrrelser/dårlig selvbilde opp igjennom årene, så jeg ble helt satt ut og veldig veldig lei meg. Kommer nok aldri til å glemme denne opplevelsen. Anonym poster: eb3b090fdede4d695e32ddf02cb04c02
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2013 #5 Skrevet 13. mai 2013 "Dritsur" Anonym poster: eb3b090fdede4d695e32ddf02cb04c02
Hringariki Skrevet 13. mai 2013 #6 Skrevet 13. mai 2013 ... "Men det var vel ikke planlagt" med et litt sånn stakkars-deg-blikk, fra kollega på jobben da jeg fortalte at jeg var gravid. Det var faktisk veldig planlagt, og vi hadde prøvd i over et år!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå