Anonym bruker Skrevet 13. mai 2013 #1 Skrevet 13. mai 2013 Ja.. jeg har bare gått opp i vekt. Nå veier jeg 71-72kg. Er 158 høy.. det sier vel sitt? Problemet mitt er vel for lite aktivitet og for mye mat. Spiser ok sunnt. ikke noe fet mat som Hmelk, sæterrømme etc. Lite snop, aldri søtbrus. Men det er megnden.. Klarer liksom ikke nøye meg med bare en poson med middag, spiser store "manne porsoner.." Noen tips som gjør det enkere og kutte ned?? Anonym poster: 7c0ae5e78c86463c7bd931ac4918fc8d
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2013 #2 Skrevet 13. mai 2013 Jeg spiser mannepersoner jeg også. Anonym poster: 232fc786710339376d0b0b3228541ef2
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2013 #3 Skrevet 13. mai 2013 Tusen takk for fint svar. Anonym poster: 7c0ae5e78c86463c7bd931ac4918fc8d
Mamma'n til Ollibolli Skrevet 13. mai 2013 #4 Skrevet 13. mai 2013 Spis saaaakte ;-) og bruk evt en liten tallerken, for da ser porsjonen større ut :-P og sørg for at du spiser få raske karbohydrater som f eks ris og pasta. For meg hjelper det å spise mye grønnsaker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå