Gå til innhold

Mat.. spiser så aalt for mye..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja.. jeg har bare gått opp i vekt. Nå veier jeg 71-72kg. Er 158 høy.. det sier vel sitt?

Problemet mitt er vel for lite aktivitet og for mye mat.

Spiser ok sunnt. ikke noe fet mat som Hmelk, sæterrømme etc. Lite snop, aldri søtbrus.

Men det er megnden.. Klarer liksom ikke nøye meg med bare en poson med middag, spiser store "manne porsoner.."

 

Noen tips som gjør det enkere og kutte ned??

 

Anonym poster: 7c0ae5e78c86463c7bd931ac4918fc8d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spiser mannepersoner jeg også.

 

Anonym poster: 232fc786710339376d0b0b3228541ef2

Skrevet

Tusen takk for fint svar. :)

 

Anonym poster: 7c0ae5e78c86463c7bd931ac4918fc8d

Skrevet

Spis saaaakte ;-) og bruk evt en liten tallerken, for da ser porsjonen større ut :-P og sørg for at du spiser få raske karbohydrater som f eks ris og pasta. For meg hjelper det å spise mye grønnsaker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...