Gjest MamsMø Skrevet 13. mai 2013 #1 Skrevet 13. mai 2013 Er det slik at man MÅ trene hver dag for å se resultater?
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2013 #2 Skrevet 13. mai 2013 jeg tror vel hovedpoenget er at du skal gjøre det i 30 dager, men det kommer nok an på hvilken "forfatning" man er i fra før på hvor fort man ser resultater:) Som Jillian sier skal man gi kroppen et sjokk, så om man aldri har trent før så får sikkert kroppen sjokk nok av å trene en del ganger i uka, ikke nødvendigvis hver dag. men om man er normalvektig og ikke helt nybegynner må man kanskje trene hver dag eller nesten hver dag, tenker jeg da. 20 min er jo ikke så lenge, selv om det slitsomt. det er heller ikke 30 dager. Anonym poster: 89d0a060f8e5402616f98aababc76904
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 13. mai 2013 #3 Skrevet 13. mai 2013 Alt er bedre enn ingenting, og er du utrent er faktisk det å begynne å trene hver dag med masse hopp som den serien har ikke å anbefale. Da risikerer du belastningsskader før du kommer godt i gang. Start med to eller tre ganger i uka, med hviledager mellom og trapp opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå